-

 

Follow on Bloglovin

Content

maandag 5 juli 2010

Eerste post!

Hoi bezoekers,


Dit is mijn eerste blog. Het zal een blog zijn over een van mijn grootste interesse: beauty! Ik ben gek op make-up en alles erom heen. Ik heb deze hobby een paar jaar geleden ontwikkeld.
Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Mijn naam is Kelly en ik ben 18 jaar oud. Momenteel woon ik in het prachtige Haarlem. Ik ben een derdejaars studente aan de Hogeschool van Amsterdam, waar ik pedagogiek studeer. Voor degene die niet weten wat het is, kijk even hier. Mijn grootste passies zijn dus make-up, de mensen om mij heen en winkelen. Ook lees ik erg veel. Ik ben gek op - heel cliché - Harry Potter, Twilight en the Vampire Diaries. Maar ik lees ook veel Engelse literatuur.. ECHTE boeken, zeg maar. ;)
Ik ben een geboren boekenwurm. :)

Genoeg over mij. Ik ga proberen deze blog bij te houden, want ik wil dit al erg graag opzetten!

0 reacties:

Een reactie posten

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.