-

 

Follow on Bloglovin

Content

vrijdag 3 december 2010

Urban Decay Naked Palette (review, swatches)

EINDELIJK!
de foto's zijn misschien een beetje groot, maar het is toch leuk om het goed te kunnen zien.



Is hij niet prachtig?! In dit artikel ga ik wat dieper in op het palette. Ik heb meer foto's, swatches en ik vertel er meer over, ook wat ik vind van dit palette. Ik zal eerst iets vertellen over het palette zelf en dan geef ik mijn mening over de kwaliteit. 
Zelf ben ik erg tevreden, en als je wilt weten waarom lees dan gauw verder. 


Je krijgt het palette in een paarse velours doosje met plastic erom heen. In de paarse houder krijg je nog een travelsize Urban Decay Primer Potion. Dit is een oogschaduw primer, waar ik nog een artikel over zal schrijven. 
Het doosje van het palette is ook van bruin fluweel en straalt luxe uit! De palettes van Urban Decay zijn normaal best wel druk en wild, maar deze is wat rustiger en geeft een luxe gevoel als je hem vast hebt door de combinatie fluweel en gouden opdruk. 


Doe je het palette open dan zie je het bovenstaande. Een spiegel, 12 prachtige neutrale kleuren waar je alle kanten mee op kan en een 24/7 duo eye pencil. Ook zie je weer het goudgedrukte NAKED als je hem open doet, werkelijk PRACHTIG. 
De 12 kleuren die je ziet zijn Virgin, Sin, Naked, Sidecar, Buck, Half Baked, Smog, Darkhorse, Toasted, Hustle, Creep en Gunmetal (van links naar rechts.) Dit zijn kleurtjes waar je echt alles mee kan, een look die heel erg naturel is, een wat zwaardere look, smokey eyes, noem het maar op. 
In palettes van Urban Decay zie je vaak ook dat veel kleuren een shimmery finish hebben, soms zelfs iets té glitterig. In dit palette zitten die ook, maar er zijn ook wat meer rustige kleurtjes zoals Virgin, Naked, Buck en Creep. 
Ik ga geen favoriet noemen want ik vind ál deze kleurtjes helemaal het einde. Ik kan er uren naar blijven staren, zo obsessed ben ik over dit palette. 


Op de achterkant van je verpakte palette zie je informatie staan en een erg leuk verhaaltje, wat ook altijd leuk is bij Urban Decay. Ook zie je alle kleuren, wat handig is als er geen tester in de buurt is of als je wilt weten wat voor kleurtjes erin zitten zonder hem open te moeten maken.


Dit zijn de 24/7 liners die dus aan elkaar zijn gemaakt. Je hebt Zero en Whiskey. Deze eyeliners zijn GEWELDIG! Ik ga hier nog een aparte blogpost over maken want ik heb al een kleine zero ooit in een ander palette gekregen maar de kwaliteit van deze zijn werkelijk geweldig. 

Op naar de swatches!
Let op, deze swatches hebben géén primer eronder. Met een primer zijn ze nog feller, mooier en beter.
VLNR: Virgin, Sin, Naked, Sidecar, Buck, Half Baked, Smog, Darkhorse

Dan linksboven is Creep, rechtsboven is Gunmetal, linksonder is Toasted en rechtsonder is Hustle.

Dit zijn swatches van de 24/7 liners. Boven Zero, onder Whiskey. Het is echte liefde.


Ik heb er al wat looks mee gedaan, dit zijn er 2 waar ik al een foto van heb.

Deze heb ik meteen gemaakt nadat ik hem binnen kreeg. Heb ook geen kwasten bij deze gebruikt, alleen mijn vingers gebruikt. 
Over mijn hele lid zit Sin, een van mijn favoriete kleuren. In de outer corner en de crease heb ik Darkhorse aangebracht. Daarna heb ik Zero aangebracht op mijn waterlijn.
De foto zorgt er wel voor dat het niet helemaal eruit zag zoals in het echt, het was een tikje donkerder. 

Dit is een neutrale look waar ik Naked aan aangebracht over mijn hele ooglid, Sin in mijn binnenste ooghoek en Whiskey op mijn onderste wimperrand en op mijn waterlijn.


Wat vind ik?
Ik. Ben. Verliefd. Echt waar. De kwaliteit, de pigmentatie, de kleuren, de verpakking... Alles is gewoon goed. Hij is makkelijk mee te nemen, voelt luxe aan en ziet er ook zo uit. Hij is helemaal niet lastig mee te nemen. Als je kijkt naar andere palettes van UD, zoals alle versies van the Book of Shadows, die zijn prachtig, maar wel gróót en onhandig doordat ze zo schattig zijn met hun pop-ups enzo, ze zijn wel onhandig mee te nemen.
Dit is bij deze niet het geval. Ik ben er echt blij mee!

De kwaliteit, daar ben ik ook over te spreken. De oogschaduw is erg zacht en je moet er ook niet te hard op duwen of je kwast er teveel in ronddraaien anders vliegt de poeder wel alle kanten op. Maar je hebt dus heel erg weinig nodig, je kan je kwast er één keer in deppen en je hebt al best wel veel. 

De kleuren zijn perfect - voor ieder wat wils. Neutrale looks of donkere looks, het is er allemaal. Je kan zoveel kanten op met dit palette, dus ik denk dat jullie nog veel looks van me zullen zien. 

Als je kijkt naar de prijs en wat je krijgt, valt dat ook mee. Hij kost rond de 40 euro, maar je krijgt 12 oogschaduw kleuren, die ook nog eens fullsize zijn. Als je dat deelt betaal je 3,30 per oogschaduw! 

Hij is erg moeilijk te verkrijgen, dat is het enige wat vervelend is. Urban Decay mag er wel wat meer gaan produceren want de vraag is enorm hoog! Ik heb hem besteld op asos.com, maar je kan hem ook kopen op Ebay (wel duurder) of op HQhair. Even afwachten tot ze er weer zijn! 
Ik raad hem zeker aan, dus als je de kans krijgt hem te halen, ZEKER doen!

3 reacties:

  1. Leuk dat jij hem toch te pakken kreeg =))) Geniet ervan, de kleuren zijn heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh Kel wat is toch mooi! Deze heb ik misschien binnekort ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze palette zo vet. Ik ben verliefd. Echt heel mooi. Wat een plaatje.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.