-

 

Follow on Bloglovin

Content

donderdag 15 maart 2012

FOTD - Bday stuff


Afgelopen dinsdag was ik jarig en mijn lieve lieve vriend trakteerde me op een pakketje met MAC Cosmetics make-up. Voor vandaag heb ik alleen deze producten gebruikt (oke, misschien nog één of twee extra) en deze FOTD wil ik graag aan jullie laten zien.



Laten we beginnen met de producten. De foundation die ik gebruikte is de MAC Studio Fix Fluid in NC40, waar ik een proefje van heb gekregen om te kijken of de kleur me staat. Ook las ik op internet horrorverhalen over mensen die ineens vol met puisten zaten na het gebruiken van deze foundation. Dit is al de vierde keer dat ik foundation uit het proefje gebruik en zoals je misschien kunt zien is hij nog niet op. Heel fijn dat ik hem zo goed kan testen dus! Na de foundation op te hebben gedaan bracht ik een beetje bronzer aan. Dit is de kleur 'Bronze'.

Als laatste bracht ik Viva Glam Nicki aan op mijn lippen. Wát een mooie felle lipstick is dit. Hij brengt wel een beetje stroef aan waardoor de eerste 'laag' er een beetje vreemd uitziet bij mij. Maar als ik wat preciezer te werk ga en de lipstick ook een beetje blend, krijg je een mooi resultaat.



De oogschaduw Handwritten mocht natuurlijk niet op mijn oog aangebracht worden zonder mijn geliefde TFSI. De TFSI staat alleen niet op de foto. Ik heb met een MAC 219 kwast Handwritten aangebracht in de outer V, echt als 2 streepjes. Met de SS224 van Sigma ben ik dit toen gaan blenden. In mijn binnenste ooghoeken bracht ik nog wat oogschaduw in Phloof! aan. Deze had ik al en heb ik ook niet op de foto gezet. Daarna bracht ik de Fluidline aan in Blacktrack (een nieuw potje, THE JOY) en op mijn wimpers zit de MaxFactor Lash Extension Effect.


Ik moet zeggen dat ik echt heel, heel erg blij ben met alles wat ik van mn vriend heb gekregen. Ik weet nu ook zeker dat ik een fullsize Fix Fluid wil! Wat vinden jullie van mijn FOTD?



6 reacties:

  1. Wat een fijne producten. De lipstick heb ik ook. Wat vind je van de fix spray?
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Fix+ werkt echt! Ik was eigenlijk een beetje sceptisch maar m'n make-up blijft echt beter zitten de hele dag door :)

      Verwijderen
  2. Wat een mooie look Shanna! Leuk ook dat je een cadeautje van de Mac hebt gekregen van je vriend, heel lief! Viva glam Nicki heb ik ook. Hij staat je echt prachtig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie look, vind je winged liner echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, vooral de lipkleur is echt mooi en de eyeliner is subtiel maar mooi!
    PS: ik heb jullie blog pas ondekt en vind em nu al echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.