-

 

Follow on Bloglovin

Content

dinsdag 19 oktober 2010

OOTD: Mi Moneda en Zeeman

De meeste mensen die actief zijn in een forum, of op blogs weten wel waar OOTD voor staat. Voor degene die dit niet weten: dit betekent Outfit Of The Day. Zo heb je ook NOTD: Nails Of The Day of FOTD: Face Of The Day.

Dit is mijn eerste OOTD. Wat heb ik hier aan? 

- Legging van H&M
- V-neck shirt van H&M
- Bodycon rokje van de H&M
- Roze los vestje van de Zeeman 
- Mi Moneda ketting

Onzichtbaar zijn mijn schoenen. Ik droeg gewoon zwarte platte laarzen en een zwarte tas met fringes. 
Sommige mensen zullen denken "een vestje van de Zeeman?!" Ik ben zo blij met dit vestje! Hij valt héél erg mooi, de kleur is helemaal leuk en hij kostte maar 8 euro! Misschien hangt hij nog in jouw Zeeman. Leuk als je aan het winkelen bent voor cadeaulintjes en je komt dit tegen. 

Over de Mi Moneda. Ik heb deze gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriend. Het is een hele mooie ketting, redelijk nieuw concept ook. Ik zal het even uitleggen. 
Je koopt een ketting, een pendant en een munt. De ketting en de pendant zijn echt zilver/goud/rosé goud, en de munten zijn zilver verguld met goud of rosé goud. Je kan dus je eigen ketting samenstellen. Ik heb een gouden ketting, een gouden pendant en een zilveren munt gekozen. Thanks to mijn lieve vriendje voor mijn verjaardag! 
Van hem heb ik de ketting, pendant en munt gekregen in het groot. De kleinere heb ik van mijn vriendinnetje gekregen, lief van d'r hè! Leuk aan deze ketting is, is dat je alles zelf kan samenstellen en kiezen dus je kan je eigen smaak toepassen. Ze verkopen dit bijna in alle plekken in Nederland, of kijk even op TOFS, waar je het online kan bestellen. 


Dit is mijn Mi Moneda! Ik ben er helemaal weg van. Amor Vincit Omnia betekent Liefde overwint alles. Het kleine muntje dat ik van een vriendin heb gekregen heeft een anker en op de andere kant van de munt staat Hope, Faith, Love. Ook heel erg leuk!

6 reacties:

  1. heerlijk dat koopje bij zeeman!
    ga van de week ook maar eens kijken.
    en supermooie ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben weg van de ketting. Heel mooi. De outfit staat je echt super. I love it. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great necklace!:)

    http://mypointmystyle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. staat je leuk!!!
    echt een mooie ketting!!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.