-

 

Follow on Bloglovin

Content

vrijdag 29 oktober 2010

Tutorial - Prinsessen look

Gisteravond bedacht ik me dat het leuk was om een tutorial te doen waar ik een prinses ben! Vind het wel leuk omdat het bijna Halloween is, maar dit is makkelijk een look die je op andere dagen kan dragen. 
Ik heb ook vampier geprobeerd maar heb daar toch de juiste dingen niet voor. De ooglook daarvan was wel erg mooi dus die post ik hierna!







Ik heb hier ook mijn eerste (!!) filmpje over gemaakt. Ik ben nog met dit aan het experimenteren. Vooral het licht valt erg tegen. Ik zal aan het einde van de post nog beschrijven wat ik precies heb gedaan en heb gebruikt. 


 







GEZICHT
Revlon Colorstay foundation over mijn hele gezicht. Hierna bracht ik Everyday Minerals Powder in Neutral aan met een grote poederkwast. Ik was concealer vergeten, dus ik gebruikte daarna Maybelline Mineral Power Concealer onder mijn ogen en poederde het daarna af. Daarna gebruikte ik MAC Gentle Blush met een 129 brush. Ik deed extra veel, zodat ik hele vrolijke roze wangetjes kreeg. Als laatste gebruikte ik de MAC Soft & Gentle MSF om mijn gezicht te highlighten - de jukbeenderen, mijn neus en net iets boven mijn bovenlip.

OGEN
Eerst deed ik mijn wenkbrauwen met een Yves Rocher eyebrow pencil, vervaagde dat met een spoolie en gebruikte toen wenkbrauwgel. Daarna bracht ik Urban Decay Primer Potion aan en toen NYX Jumbo Eyeliner in Milk. In de binnenste driekwart van mijn ooglid kwam MAC All that Glitters e/s. In het buitenste gedeelte, de crease en buitenste hoek kwam MAC Expensive Pink e/s. Mijn eyeliner is Loreal Lineur Intense/Super Liner fluid eyeliner en daarna kwamen er nepwimpers bij.

LIPPEN
Als eerste kleurde ik mijn gehele lippen in met Estee Lauder Automatic Lip Pencil in Coral Rose. Daarna kwam  Rimmel lipstick in Soft Coral op mijn lippen en daarna de Dior Ultra Gloss in 257 om het af te maken met een mooie glans en glitter!

5 reacties:

  1. Heel mooi gedaan Kel!
    xxx
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je een schattig prinsesje Kelly:)

    Mooie gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah, wat een schattige foto's. Daar lijk ej zo schattig. Heel leuk. Het is echt een leuke prinsessen look. I love the blush. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi prinsesje ben jij zeg :D

    x Tess

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.