-

 

Follow on Bloglovin

Content

woensdag 17 november 2010

EOTD: MAC Undercurrent

Ik heb jullie eerder al mijn MAC aankoopjes laten zien van deze maand, waar de pearlglide eyeliner Undercurrent tussen zat van de Tartan Tale collectie. Ik had een EOTD beloofd, en hier is hij dan!


Deze EOTD heb ik gemaakt met vooral mijn blik op Undercurrent. De rest heb ik erg natuurlijk gehouden... Lees even verder voor wat ik heb gebruikt, hoe ik het heb gedaan en meer foto's!




Als ik een kleurtje wil dragen, wat ik eigenlijk bijna nooit doe, doe ik dat met een eyeliner. Vaak gebruik ik dan potloodjes op mijn onderste wimperrand. Dit heb ik hier dus ook gedaan met Undercurrent. De kleur is zó mooi, een groenblauw met duidelijke gouden glitters. Hij is dus niet waterlijn-proof door de glitters. Hiermee zou je je waterlijn kunnen beschadigen. 




Wat heb ik gedaan?
Als eerst een primer gebruikt: Too Faced Shadow Insurance. Daarna heb ik MACs Brulee licht over mijn hele ooglid aangebracht en toen heb ik MACs Handwritten in de crease aangebracht. In het echt is het daar dus ietwat donkerder dan op de foto's. 
Daarna heb ik op de bal van mijn oog - dus het midden van mijn ooglid - een klein beetje MACs Naked Lunch aangebracht zodat daar het licht valt. Daarna heb ik MACs Vanilla als wenkbrauw highlight opgedaan en aangebracht in mijn binnenste ooghoek. Daarna heb ik een klein beetje Handwritten op de buitenkant van mijn onderste wimperrand gedaan en toen heb ik een lijn getrokken met Undercurrent over de hele wimperrand. Deze heb ik toen uitgevaagd met een smudger brush, en iets naar boven gebracht in mijn buitenste ooghoek en een héél klein beetje net boven mijn wimpers, vooral bij mn buitenste hoek van mijn bovenste wimperrand. Mascara op en klaar! 

Als er nog wensen zijn voor filmpjes, hoor ik het graag.

1 reacties:

  1. Heel mooi. Lekker neutraal en simpel. Leuk gedaan. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.