-

 

Follow on Bloglovin

Content

zondag 14 november 2010

Haul: MAC!

In de vorige post liet ik al zien wat ik had gekocht van MAC. In deze post ga ik er wat dieper op in en heb ik natuurlijk swatches!


Ik ben op 7 november met heel wat vriendinnen van mij wezen shoppen in Amsterdam. Natuurlijk zijn we de Pro Store niet vergeten! Ik ben heel erg blij met wat ik heb aangeschaft. Een paar dingen ervan stonden al een tijdje op mijn wishlist...


Dus wat heb ik gekocht? Ik heb 3 dingen gekocht: een oogschaduw refill, een eyeliner en een lipstick.


Dit is Undercurrent, een pearlglide intense eyeliner  van de Tartan Tale collectie. Alle eyeliners waren super mooi en eigenlijk wilde ik ze allemaal, maar ik mocht er maar één van mezelf. Deze sprong er toch wel uit. 
De kleur is heeel mooi, een donker turquoise groen blauwe kleur met minuscule gouden glitters. Ik ben er heel erg blij mee en zal er snel een EOTD mee maken!
Ook blijft hij ontzettend lang zitten, echt veel langer dan andere eyeliners.



Dit is Creme in your Coffee, een lipstick die ik al heeeeel lang wil! Eindelijk heb ik hem gekocht. Voor mij is dit een wat bruinige kleur maar hij heeft een hintje koraal/rood er in zitten, wat hem heel mooi maakt bij mijn huidskleur. De finish is een cremesheen, zoals veel van mijn MAC lipsticks. Hij blijft dus best wel lang zitten, smeert goed en de pigmentatie is perfecto!


Hier zie je Creme in your Coffee op mijn lippen.


Zoals jullie misschien al een paar keer hebben gezien heb ik MAC palettes die ik opvul met oogschaduw refills. Ik ben echt een oogschaduw freak en heb inmiddels al 20 MAC oogschaduws. Er komen nog swatches van mijn palettes.
Dit keer heb ik een heel erg bekend kleurtje van MAC aangeschaft: Shroom. Shroom is een lichte wit champagne kleurtje met een Satin finish, een van mijn persoonlijke favoriete finishes. Dit is een hele mooie highlight kleur of als kleur voor in je binnenste ooghoek. Deze stond al een tijdje op mijn wishlist en nu heb ik hem eindelijk aangeschaft!

Zoals jullie zien heb ik weer drie mooie spulletjes gekocht. FYI: een eyeliner kost 15 euro, een lipstick 17,50 en een refill kost 11,50. Een oogschaduw in een normaal potje kost ook 15 euro. Shopze!

2 reacties:

  1. Ik ben vooral fan van de lipstick! mooi hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OEHOEHOEH, heel mooi.
    Echt mooi blauw. En die lipstick. I love it. Bedankt voor de swatches. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.