-

 

Follow on Bloglovin

Content

zondag 2 januari 2011

New Years Eve nagels!


Als eerste: GELUKKIG NIEUWJAAR!
Door de drukke dagen in verband met de feestdagen heb ik al een tijdje niet gepost, maar daar zal nu verandering in komen.
Voor oud en nieuw zag ik er niet té overdreven uit. Ik zal een rij met posts doen over mijn outfit, haar en beauty. 
Nu dus de nagels. Ik ben voor paars en lila gegaan. Wil je weten wat ik heb gebruikt en meer foto's zien kijk dan gauw verder.



 Hier zie je een goede close-up van mijn nagels. Ik had ze net gedaan, dus er zitten nog wat glittertjes naast mijn nagels. 


Hier zie je een van mijn favoriete lakjes - degene rechts. Dit is Done Out in Deco van OPI. Deze lak is een supermooie lila. Dit was het eerste OPI lakje dat ik kocht en ik ben nog steeds ontzettend tevreden. 
Om het wat feestelijker te maken heb ik een glitterlak van OPI over de lila lak gedaan: Show it and Glow it.
Dit is een glitterlak vna de Burlesque collectie, vol met paarse, fuchsia en zilveren glitters. 


Nog één keer de foto met de kleurtjes. Wat vinden jullie van deze combinatie? Zou je het zelf dragen? Wat hadden jullie op je nagels met oud en nieuw?

8 reacties:

  1. Heel mooi! Ik had zelf MAC-Soirée op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke combinatie, party ^^
    Ik had sparkle-icious op als nieuwjaarslakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh, leuke combi. Opi heeft ook zulke mooie lakjes.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zeg! Echt heel feestelijk!

    Ik had een paarse holo van Etos op:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alleen een beetje 2011
    maar wel vet mooi eigenlijk moet je het ook met paarse nagellak en zilvere glitter nagellak erbij

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.