-

 

Follow on Bloglovin

Content

donderdag 8 november 2012

Mijn nagels met Trind Cosmetics






Ik heb van mezelf geen sterke nagels. Ze bladderen makkelijk af en zijn ook redelijk makkelijk te buigen. Hierdoor worden mijn nagels dus nooit zo lang als ik ze wil hebben. Ook waren mijn nagels gelig doordat ik nooit een basecoat droeg. Sinds ik Trind gebruik is dit een heel stuk beter geworden. Hierboven zie je welke producten ik allemaal gebruik. Naast de verschillende producten uit het Perfect System heb ik ook de French Manicure Set, waarmee ik makkelijk een french manicure kan maken.

Voor de verzorging gebruik ik dus het Perfect System. Allereerst gebruik ik de Cuticle Balsam op mijn nagelriemen. Dit laat je 2 minuten intrekken en je wrijft het in. Ik vind het voor mezelf niet nodig mijn nagelriemen terug te duwen. De tweede stap is de Nail Balsam. Hiermee lak je je nagels en ook dit wrijf je weer na 2 minuten in. Vervolgens doe je de Nail Repair op je nagels en wacht je tot het droog is. Daarna kun je je nagels lakken. Hiervoor gebruik ik altijd een Base Coat en een Top Coat van Trind. De French White gebruik ik uiteraard alleen wanneer ik een french manicure op doe.


Dit waren mijn nagels in april 2012. Hier heb ik het Trind Perfect System al een tijdje gebruikt. Alleen de wijsvinger is iets korter, dat is iets wat ik toch blijf houden omdat ik die vinger het meest gebruik. Verder zien mijn nagels er gezond uit, al zeg ik het zelf! Ook zijn ze niet meer echt gelig. Al denk ik dat ze nooit perfect spierwit zullen worden. Hieronder zie je de foto's van hoe mijn nagels er nu uit zien:
 



Ik heb het idee dat ze sinds april weer een stuk minder gelig zijn! Ik twijfel nog of ik de lengte van april mooier vond dan die van nu. Wat vinden jullie?

De Trind set heb ik trouwens hier gekocht. De French Manicure set vind je gewoon bij de Etos. Van Trind ben ik verder heel erg benieuwd naar de normale nagellakjes! Hebben jullie daar misschien ervaring mee? Let us know in the comments!

2 reacties:

  1. Ik vind de lengte nu ook wel mooi. Je nagels zien er veel beter uit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love trind! Enigste wat mijn nagels kan versterken

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.