-

 

Follow on Bloglovin

Content

zaterdag 5 februari 2011

Catrice Enter Wonderland collectie


Catrice komt weer met een nieuwe collectie! De Enter Wonderland collectie zal in mei en juni in de schappen liggen bij Kruidvat en Trekpleister. Deze collectie is dus een lekkere voorjaars/zomer collectie met allemaal vrolijke kleurtjes. Lees gauw verder voor meer informatie en productfoto's!
(Blogger doet even vervelend, dus al die witregels op de homepagina, ik weet het niet!)

De Enter Wonderland collectie komt eraan en de lente dus ook! Deze collectie heeft prachtige vrolijke kleurtjes en mooie glans. Dit is een betoverende collectie waar je mooie lentelooks kan maken, voor overdag en 's avonds. De verpakking is erg mooi met vlinders van alle kleuren en formaten.
Laten we beginnen met de ogen.
 Miracle Heaven
 Green Card

Lavenderlicious

De duo oogschaduw is super gepigmenteerd en zacht, waardoor je hem makkelijk kan blenden. Ook zijn de kleuren zo samengesteld dat je een prachtige smokey eye kan maken.
Zelf vind ik Lavenderlicious heel erg mooi er uit zien! De duo's zullen 3,79 kosten.


Deze oogschaduw highlighter heet Fairy Dust en kan je als highlighter gebruiken, maar ook over je oogschaduw wat voor een mooi glanzend effect zal zorgen. Ik ben hier super benieuwd naar, het kan je oogschaduw tot iets bijzonders transformeren! Deze zal 2,79 kosten.
De oogschaduw kwast zal ook worden verkocht voor 2,29. Deze zal zacht zijn en kan gebruikt worden voor verschillende doeleinden en oogschaduws. Ik wil deze wel graag testen, kijken hoe hij de oogschaduw aanbrengt en waarmaakt wat hij belooft.




Deze metallic eyeliners geven een prachtige glans op je ogen. Je ogen worden het stralende middelpunt! De blauwe heet Miracle Heaven en de witte Miracle Clouds en zullen 2,99 kosten.


Dan heb je nog deze onwijs bijzondere en opvallende wimpers. Ze zijn mooi driehoekig afgewerkt en hebben zilveren vlindertjes op de bovenkant, heel erg leuk voor wanneer je een feestje hebt waar je deze kan gebruiken! Ze zullen 3,99 kosten.


Fairy Dust
Deze gezichtspoeder is een highlighter, maar is ook bedoeld om je gezicht zijdezacht te maken. Dus naast een mooie glans heb je ook nog eens een glad huidje! Ik ben benieuwd. Hij zal 4,49 kosten.




 De lipglossjes zien er ook heel erg mooi uit - klassieke kleuren! Koraal, lichtroze en fuchsiaroze. Een lipgloss met intense kleur en een mooie glans! Verkrijgbaar in de kleuren Alice's Hatter, Snow White's Lips en Forbidden Apple. Deze zullen 3,79 kosten.




 Forbidden Apple & Miracle Heaven



 Lavenderlicious & Green Card


Jeeeej, nagellakjes! Ik ben gek op Catrice nagellak. Ik vind de kwaliteit en de prijsverhouding echt geweldig! 
Deze kleuren zien er echt mooi uit, plus het is een schattige verpakking. Ik ben erg benieuwd naar Lavenderlicious! De lakjes zullen 2,49 kosten. 




Als laatste een tip painter. Deze tip painter is gemaakt met een dun kwastje zodat je de tips van je nagels goed kan tekenen of een mooi kunstwerkje kan maken op je nagel. De kleur is zilverachtig en heet Wizard Gold. Hij zal 2,49 kosten. 

Wat vinden jullie? Ik ben wel geïnteresseerd in de nagellakjes en de highlighters. Ik ga sowieso alles even swatchen! Wat lijkt jullie interessant?

De collectie Enter Wonderland zal in mei en juni in de schappen liggen. 



3 reacties:

  1. De verpakkingen zien er super schattig uit, de highlighter lijkt me erg mooi! Bedankt voor je post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet die wimpers hebben. Die zijn zo leuk.
    Ik ben benieuwd.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.