-

 

Follow on Bloglovin

Content

maandag 21 februari 2011

EOTD 20/2/11: Retrospeck meets MAC


Vandaag weer een EOTD! Ik had niet zoveel bijzonders, had een verjaardag van mijn nicht maar tijd over, dus ik heb lekker lopen tutten op deze zondag. Kijk gauw verder voor een full face foto en voor meer foto's. Ook kan je lezen wat ik gebruikt heb. 





 Zoals je kan zien is het een soort van goudbeige, bruine, neutrale look. Helemaal mijn ding - ik ga het liefste voor neutrale kleuren. Ook ben ik gek op vloeibare eyeliner, die heb ik eigenlijk elke dag op.

Ik vind het een hele mooi look, ik vind het alleen jammer dat ik de oogschaduw een tikje ben vergeten in de binnenste ooghoek en omdat mijn oogleden zo onwijs vet zijn, dat geen een primer echt goed zijn werk doet. (Iemand suggesties?)


Hier zie je een full face foto. Mijn blush is iets feller op de foto dan hij in het echt was, het was niet zo fel in het daglicht. Zoals je kan zien een hele neutrale look!

Wat heb ik gebruikt?

FACE
Maybelline Mineral Power Concealer
Maybelline Mineral Power Liquid Foundation
MAC Prep+Prime Translucent Powder
Estee Lauder Bronze Goddess bronzer
Maybelline Mineral Power blush 'Fresh Plum'

EYES
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil 'Milk' 
MAC eyeshadow (op volgorde gebruikt:) Retrospeck, Handwritten, Satin Taupe & Vanilla
L'Oreal Super Liner
Clinique High Impact Mascara

LIPS
Chanel Aqualumiere lipstick 'Barbados'

3 reacties:

  1. Wauw heel mooi gedaan. Neutraal maar toch onwijs leuk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je je weer prachtig omgemaakt! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie look weer, je blush is erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.