-

 

Follow on Bloglovin

Content

donderdag 10 februari 2011

Chanel Rouge Coco Camelia


 Vandaag een van mijn favoriete lipsticks. Dit is er een van Chanel, van de Rouge Coco lijn. Dit is 1 van de twee Chanel lipsticks die ik bezit en hij is werkelijk prachtig.
Kijk gauw mee voor meer foto's en swatches.




De lipstick heet Camelia. Het is nummer 10. Ik wilde heel graag een Rouge Coco een tijd geleden, dus ging ik naar de Ici Paris. Ze waren toentertijd nog niet zo heel erg lang uit. Ik heb er toen wat uitgeprobeerd en op het moment dat ik deze op deed was het raak - wat een geweldige kleur voor mijn huidskleur! Echt perfect. 


 De verpakking is mooi, hij ruikt lekker en hij smeert goddelijk. Hij is niet heel uitdrogend, maar ook niet heel erg voedend. Er zit een supermooie frost in. Je kan wat plekjes zien van waar ik mijn kwastje wel eens gebruik. Ik vind Chanel lipsticks echt super mooi, maar ze zijn best wel prijzig (rond de 24 euro dacht ik) en het is toch wel een splurge. Maar, ze zijn het uiteindelijk wel waard! Vooral de Rouge Coco lijn. 


Hier zie je de kleur op mijn lippen. Het is een rozige kleur met een prachtige subtiele frost. Hij staat zo mooi bij allerlei verschillende looks. Stiekem ben ik een beetje bang hem te gebruiken tot hij op is, maar dat moet toch eens gebeuren. Hij is gewoon echt een van mijn favoriete lipsticks!

Kijk zeker even naar Chanel lipsticks als je zin hebt om een dure lipstick te kopen - deze zijn aanraders!
(Ook mooi is de kleur Mademoiselle....)

3 reacties:

  1. Echt chique! =)) Prachtige kleur, alleen jammer dat het niet hydraterend is. Blijft het ook lang zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah die kleur is mooi zeg! Ik heb ook een kleur van die lijn, ben de naam even kwijt maar ze smeren idd erg lekker! Hij blijft bij mij ook vrij lang zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hele mooie kleur. Die past heel goed bij je lippen. Zulke kleuren draag ik ook heel vaak.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.