-

 

Follow on Bloglovin

Content

dinsdag 11 december 2012

Essie - Skirting the Issue


Essie is een favoriet nagellak merk van mij. Eerder bestelde ik het online, nu is het te koop bij de Etos en Bol.com! Ze zijn wel wat prijzig bij de Etos, reken maar op betalen van een tientje voor een nagellakje. Dit vind ik erg duur, maar het lakje dat ik vandaag laat zien was met 50% korting! Dan valt het erg mee en vind ik Essie erg betaalbaar met €5 voor een lakje.


Het lakje heet Skirting the Issue en het is een hele mooie dieprode wijnkleur. Fijn aan Essie lakjes van de Etos is het brede kwastje. Bij andere Essie lakjes die ik online heb besteld, is dat niet. Dan zit er een dun manicure kwastje op. Bij de 'drugstore' versies heb je wel een breed kwastje wat erg fijn werkt. Ook had ik hem vrij dekkend verwacht, maar dat viel heel erg mee.


Dit is Skirting the Issue met één laagje. Je ziet dat hij wat streperig is, maar in principe komt er wel wat pigment van af. Hij heeft geen enkele shimmer of glitter, maar een crème kan ik het niet noemen. Daar is hij wat te waterig voor en te dun om deze lak zo te noemen. Desondanks is het een supermooie glanzende gel-achtige lak, heel geschikt voor deze winter.


Dit zijn mijn nagels met twee laagjes. Zo is hij nog dieper en dekkender. Ik heb het zo gelaten omdat ik haast had, maar als je nog een laagje erop zou doen zou hij nog dieper zijn, wat ook erg mooi is. Ook heel erg mooi voor kerst, met een mooie glitterlak er overheen bijvoorbeeld. Ja, een goede aankoop! Ik ben wel tevreden met dit lakje, vooral voor de prijs die ik heb betaald. 

Kijk dus af en toe even bij de Etos omdat ze dan oudere lakjes eruit gooien en plaats moeten maken voor nieuwe collecties. Dan gaan sommige Essie lakjes er met 50% korting uit! Enjoy.

1 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.