-

 

Follow on Bloglovin

Content

maandag 10 december 2012

November haulin'


In november heb ik een aantal leuke dingetjes gekocht die ik graag wilde delen. Ik ben bij de Primark geweest, de Sephora, de Kruidvat en de Etos en ik heb heerlijke geurkaarsen gekocht.


Bij de Etos kocht ik naast twee Dove deodorant (niet zo boeiend) een Essie lakje in Skirting the Issue met 50% korting. Door de korting was hij erg goedkoop, maar 5 euro voor een Essie lakje! Reden hiervan was dat dit lakje uit een limited edition collectie kwam. De kleur is een hele mooie diep bordeauxrood, dus perfect voor de herfst en de winter. Bij de Kruidvat was er een Maybelline actie van 1+1 gratis. Ik wilde al zo ontzettend lang the Eraser concealer proberen van Maybelline, dus besloot hem aan te schaffen en er een mascara bij te nemen, want mascara is altijd goed om te hebben als backups. Ik was voor beiden dus ongeveer €15 kwijt. 



Zoals sommigen wel weten heb ik een Mi Moneda ketting waar ik gék op ben. Ik heb inmiddels al aardig wat munten en onlangs was ik bij een winkeltje vlak bij mijn werk waar op het raam een briefje hing met "Mi Moneda 50% korting". Ik besloot even naar binnen te stappen en ja hoor, alles wat ze hadden was gewoon helft van de prijs. Ik besloot de Carpe Diem rosé munt te kopen. Ik heb nog geen rosé munten en de Carpe Diem munt heb ik ook nog niet. Ik betaalde €8,75 voor een large munt, echt een koopje voor een MM munt.


Bij de Sephora kocht ik een nieuwe poeder van Too Faced. Dit is inmiddels al het vijfde exemplaar wat ik op ga maken, want was is dit een geweldige poeder. Ik heb geen een poeder in mijn collectie die tot nu toe hieraan kan tippen. Normaal is hij €32 (wajo!) maar ik deelde het afrekenen met een vriendin en er was weer een '2e artikel halve prijs' actie bij de Sephora dus was nu €24 kwijt. Fijn!


Mijn god wat heb ik lang gedaan over het kiezen van geuren van de Yankee Candles. Ik wilde echt heel graag een aantal goeie geurkaarsen in huis hebben en heb echt zo lang erover zitten dubben. Uiteindelijk toch besloten om bij een Nederlandse webshop te kopen (www.zimbalicandles.nl): gratis verzending boven de €35 en een leuk cadeautje als ik over de €50 euro zou besteden. Ik heb 3 medium candles besteld, dus ik zat op €52 en kreeg de kleine gratis! Ik heb de geuren Winter Wonderland, Christmas Eve, Christmas Cupcake en Red Berry & Cedar binnen gekregen. Binnenkort een uitgebreid geurkaarsen artikel!


Ook was ik met mijn zus een middagje naar Hoofddorp en heb ik daar bij de Primark dingetjes gekocht en bij de H&M. Je ziet hele leuke medium bruine booties die vol zitten met gouden studs. Ik heb een paar prachtige leren zwarte laarsjes met zilveren studs, maar wilde graag laarzen met gouden hardware. 


Deze laarsjes vond ik echt heel gaaf en dat voor €24! Ze zijn heel stevig, hebben een ontzettend goed profiel op de zool en zijn ook gewoon heel erg leuk. Love you, Primark.



Verder kocht ik bij Primark een bordeauxrode broek met gouden hardware, heel erg leuk! De ritsjes en knopen zijn goud. Deze was €15.Ook kocht ik een simpele zwarte skinny voor €11 en deze Super Skinny's van de Primark zijn echt aanraders. Heb nu twee paar en ze zitten heerlijk. Bij de H&M kocht ik het koraalrode blousje ernaast. Hij is iets langer, is een superleuke kleur en is gewoon leuk in een rokje, jeans of onder een blazer.

Ik hou van shoppen. Enjoy.

3 reacties:

  1. De geurkaarzen zijn echt heerlijk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke haul! Die munt heb ik ook. Ik zou willen dat ze is sale hadden op Mi Moneda haha scheelt wel. De kaarsen lijken me ook lekker

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.