-

 

Follow on Bloglovin

Content

woensdag 12 december 2012

I heart this: Glitter

Jaaa, tijd voor een nieuwe I Heart This. Ik vind dit zo leuk om te doen, vooral omdat ik heerlijk door We Heart It kan scrollen en gave plaatjes kan uitkiezen waar ik zelf ook heel erg blij van word. Deze week doe ik Glitter. De laatste tijd vind ik alles met glitters zó leuk. Nagellak, kleren, oorbellen, schoenen, oogschaduw, mascara.. Alles met glitter spreekt me aan. Als ik door een winkel loop en ik zie iets met glitters hoor ik in mijn hoofd alleen maar oeh's en aah's omdat het allemaal zo glinstert. Zal wel de tijd van het jaar zijn. En omdat ik een meisje ben. En meisjes houden van glitters. Dus.

(Grappige is dat ik dit jurkje heb, maar hij is veel te groot, FML)























2 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.