-

 

Follow on Bloglovin

Content

vrijdag 4 januari 2013

I heart this: Nail art

Vandaag in een I Heart This: Nail art. Normaal ben ik niet zo'n nail art persoon, simpelweg omdat het echt veel tijd kost. Je moet elk laagje laten drogen, dan moet dit weer en dan weer dat.. Duurt me wel een beetje lang, hoor. Daarentegen vind ik sommige nail arts zo ontzettend gaaf en dan denk ik bij mezelf "Kelly, waarom doe jij dat niet?". In mijn werk en andere dingen heb ik heel veel geduld, maar wat betreft nagellak niet. Het duurt gewoon ZO lang voordat die stomme nagels droog zijn. Daarom vind ik glitter lakjes zo leuk, die drogen echt supersnel. Anyway, terug naar het onderwerp. Ik zat laatst te denken aan nail art en wil binnenkort graag zo'n geometrische doen - ik hou wel van geometrische printjes. Naast geometrische nail arts kwam ik hele leuke, schattige en grappige nail arts tegen de laatste tijd. Check it out.




















7 reacties:

  1. Ik vind dit altijd erg leuk om te kijken! Op instagram kan je er ook veel vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *kwijl* vooral de eerste zijn super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van die 4de foto, hoe heet dat patroon? Ben er al lang na opzoek, maar kan niks vinden!
    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk maar hoe maak je het?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW dat is moooooooi hoe maak je dat zet het er op stap voor stap dan kan iedereen het maken !!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echthe??? supermooi!! mij lukt dat nog niet echt, maar wil het wel graag..

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.