-

 

Follow on Bloglovin

Content

donderdag 25 oktober 2012

Beauty tips uit mijn omgeving


Ik was een beetje aan het nadenken over een leuke blogpost en hoe ik bekenden van mij erbij kon betrekken. Maar, het moest voor mijn gevoel wel te maken hebben met beauty. Ik heb toen aan verschillende mensen - familie, vriendinnen - gevraagd wat hun beauty tip was die ze mee zouden geven aan mensen. Wat is hier uit gekomen? Misschien zijn het wel supertips waar jullie heel veel aan hebben!

Shanna - vriendin en mede-Peaches and Pinks blogger, favoriete beautymerk is MAC Cosmetics en favoriete beautyproduct is foundation.
Tip: "Zorg er voor dat je nooit met cakey foundation de deur uit gaat. Iedereen ziet het! Wedden?"

Karen - zus, 23 jaar, favoriete beautymerk is Biosilk en favoriet beautyproduct is dan ook het Biosilk serum.  
Tip: "Altijd een serum in je haar gebruiken voor zacht haar. Ook highlight ik altijd de binnenkant van mijn ooghoeken zodat je ogen groter lijken."

Janneke - vriendin, 24 jaar, favoriet beautymerk is Catrice en Dr. Organic en favoriet beautyproduct is mascara. 
Tip: "Foundation met je dagcrème mengen voor een mooie getinte dagcrème. Als mijn mascara droog lijkt te worden leg ik hem wel eens in warm water, dan gaat hij langer mee."

Lois - vriendin, 19 jaar, favoriet beautymerk is MAC Cosmetics en favoriet beautyproduct is Bourjois Healthy Mix foundation. 
Tip: "Je mag nooit zonder bronzer de deur uitgaan. Nooit." 

Tessa - vriendin, 22 jaar, favoriet beautymerk is MAC Cosmetics en favoriet beautyproduct is John Frieda Secret Agent Anti-Frizz. 
Tip: "Een goede nachtrust van minimaal acht uur. Het is misschien cliché, maar ik denk dat veel slaap je toch jong en gezond houdt. Ook doet het wonderen voor je huid!"



Lisa - vriendin, 21 jaar, favoriet beautymerk is Dr Hauschka en favoriet beautyproduct is de MaxFactor Xperience Foundation. 
Tip: "Ik gebruik altijd foundation voor een egale huid. Ook gebruik ik na het wimperkrullen wimpergel en dán mascara, omdat anders voor mij de wimperkrultang geen zin heeft." 

Sharona - vriendin, 21 jaar, favoriet beautymerk is Chanel en favoriet beautyproduct is wenkbrauwpoeder. 
Tip: "Je gezicht elke dag goed schoonmaken met remover, toner en dan insmeren met een goede crème."

Willemijn - vriendin, 18 jaar, favoriet beautymerk is MAC Cosmetics en favoriet beautyproduct is concealer.
Tip: "Altijd mascara opdoen als je de deur uitgaat anders zie je er niet uit." 

Nienke - huisgenoot, 26 jaar, favoriet beautymerk is Neutrogena en favoriet beautyproduct is Nars Laguna bronzer. 
Tip: "Altijd je oogmake-up eraf halen als je gaat slapen. :)"

Anne - vriendin, 21 jaar, favoriet merk is MAC Cosmetics en favoriet beautyproduct is Biosilk. 
Tip: "Olie als haarmasker! Olijfolie of kokosolie is heerlijk voor je haar." 

En dan nu mijn eigen beautytips! De tips die tot nu toe zijn gegeven sluit ik me helemaal bij aan, toptips tot nu toe!
Kelly - 21 jaar, favoriet merk is MAC Cosmetics en favoriet beautyproduct wisselt eigenlijk constant - maar als ik moet kiezen dan ga ik, heel basic, voor Carmex lippenbalsem.

Tip: Als je foundation of concealer aanbrengt, kan dit erg goed met je eigen handen. De warmte van je vingers zorgt ervoor dat de foundation makkelijker te blenden is, wat zorgt voor een natuurlijke finish.

Tip: Gebruik bij het epileren van je wenkbrauwen geen vergrotende spiegel: door het inzoomen op je wenkbrauwen zie je het totaalplaatje van je gezicht minder goed en loop je risico om te veel te epileren van je wenkbrauwen. En is haar eenmaal weg, dan komt het niet zo snel terug! Gebruik met epileren ook een goed pincet, zoals een Tweezerman. Geloof me, het maakt verschil.

Tip: Poeder je gezicht áltijd af - je make-up blijft langer zitten, je huid lijkt minder vet omdat poeder matteert en het zorgt voor een egale finish. Let op dat je met poederen niet wrijft, maar met de kwast dept. Als je je kwast over je gezicht veegt heb je kans dat je wat concealer of foundation wegveegt.

Tip: Oogschaduw primer. Gewoon niet overslaan.

Tip: Heel simpel en waarschijnlijk weet iedereen het wel, en nóg zeg ik het: als je foundation test, test het even op je kaak. Als je hem op je hand test voor de kleur, is dat niet betrouwbaar genoeg.

Heb je zelf nog tips? Zet ze onder dit artikel zodat anderen jouw tips ook mee krijgen. The more, the better! Enjoy.






1 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.