-

 

Follow on Bloglovin

Content

dinsdag 23 oktober 2012

Hema Beauty Shop in Haarlem - foto's & haul

Zaterdagmiddag, ik heb een lunchdate met mijn zus. Als ik door de Barteljorisstraat terugloop naar mijn fiets valt mijn oog opeens op een winkel met ballonnen bij de deuren. Dan zie ik dat het een Hema Beauty shop is! Ik heb nog nooit een Hema beauty shop gezien, dus ik ging even snel binnen kijken.
De medewerkster van de winkel leerde mij dat de winkel die ochtend open was gegaan om half tien en dat er die dag al heel erg veel bezoekers waren geweest. Ik kon het niet laten om foto's te maken voor dit artikel!






De winkel is ingericht als een Kiko winkel - langs de muren zijn lange schappen met verschillende producten. Aan het begin van de winkel heb je nagellak en make-up en aan het einde van de winkel heb je huidverzorging en sieraden. De schappen werken net als bij Kiko, de producten 'steken' er als het ware uit. Het ziet er erg strak en mooi uit, het is een plezier om er te shoppen! Ik heb ook een aantal dingen aangeschaft. Het leuke was dat je een goodiebag kreeg bij elke aankoop.



Ik heb zelf een nagellakje, een ring en een handgel gekocht. Ik wilde graag een handgel voor in mijn tas, dat vind ik wel zo hygiënisch. De handgel kost volgens mij iets van €1,20. De ring is een gouden strik, heel cute om je middelvinger! Deze was €2,95. 


De nagellak is een prachtige diepe donkerpaars met roze/paarse shimmer erin. Heel erg herfstig en héél erg mooi. Binnenkort een NOTD! Volgens mij kosten de Long Lasting nagellakjes 2,50.

En dan de goodiebag. 


Niet mis! Ik kreeg een nagellakje, een waterproof mascara en een lipgloss. 


Het nagellakje en de lipgloss zijn allebei roze en de mascara is de volume mascara, waterproof. Ik draag nooit waterproof mascara, maar het is altijd handig om te hebben. Deze mascara zal ik reviewen! De lipgloss is een lichroze met zilveren shimmer, niet echt mijn kleur. Deze zal ik weggeven aan iemand anders, want na het swatchen was ik ook niet weg van de kleur. Ik draag bijna nooit lipgloss en heb een aantal lipglossjes die ik wel draag, maar zo'n kleur als deze zit daar niet tussen. 


De nagellak daarentegen verraste mij op een positieve manier. Ik had geen dekkende kleur verwacht - mijn ervaringen met Hema nagellakjes zijn niet altijd goed geweest. Dit nagellakje daarentegen is erg dekkend en een hele mooie kleur roze. Het is een kleur roze die de meeste mensen zal staan, dus zeker welkom in mijn nagellak stash. 


Swatch van de lipgloss - erg lichtroze met een blauwe ondertoon. Deze staat helaas niet goed op mijn gele huidje. 


En de totale haul! Simpel, maar wel leuk om wat extra's te krijgen! Hebben jullie al een Hema Beauty Shop gevonden? Er is er volgens mij ook een geopend in Amsterdam. Het is leuk om er even een kijkje te nemen! Ze hebben er genoeg leuks voor iedereen. 



3 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.