-

 

Follow on Bloglovin

Content

maandag 8 oktober 2012

Review: Batiste droogshampoo

Altijd als ik een tijdje niet naar de kapper ben geweest, merk ik gewoon dat m'n haar gaat hangen en sneller vet wordt. Gelukkig is daar een oplossing voor: droogshampoo! Ik kocht het voorheen nooit omdat mijn haar heel erg donker is en ik bang was voor een grijze waas. Gelukkig kun je bij de drogist droogshampoos kopen van Batiste. Dit merk heeft verschillende soorten, waaronder de 'A hint of colour: medium & brunette'. Op de verpakking staat tevens 'banish oil & boost body'. Dat gaan we eens testen!


 


Dus, hier het resultaat! Boven zie je mijn vette slierterige lokken en beneden zie je mijn haar als ik de droogshampoo heb laten intrekken en even door mijn haar heb gewreven. En check het midden, dit is mijn haar met droogshampoo erin terwijl ik het inwrijf, hahaha. De grijze waas verdwijnt gelukkig helemaal. En dit spul werkt echt! Voor mij is het ideaal. Vooral handig als je 2 avonden achter elkaar sport, maar 2 avonden achter elkaar je haar wassen een beetje belachelijk vindt. Like me. Ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken omdat ik schoon haar het allerlekkerst vind aanvoelen, maar dit is zeker een handige uitkomst voor wanneer ik het nodig hebt! Dit product is ook handig voor wanneer je heel lang je haar elke dag hebt gewassen, maar dit nu wil afbouwen. Door de droogshampoo ziet je haar er niet vet uit en toch heb je je haren niet nat hoeven maken. Score! Wanneer deze op is koop ik ook zeker een nieuwe.

Hebben jullie ervaring met droogshampoo?

2 reacties:

  1. Ik moet die van batiste nog steeds uitproberen. Ik heb nu die van andrélon die is ook wel goed

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.