-

 

Follow on Bloglovin

Content

woensdag 31 oktober 2012

Happy Halloween!

Happy Halloween allemaal! In Nederland is het niet echt een happening, op wat Halloween feestjes hier en daar na. In Amerika is het natuurlijk supergroot. Het lijkt me best leuk om een keer in Amerika te vieren, omdat ik heel erg benieuwd ben naar de trick or treat sfeer!

Wat ik ook altijd leuk vind om te zien is de Halloween looks die Youtube guru's maken. Hieronder heb ik er een paar voor jullie op een rijtje gezet. Dit waren mijn favoriete looks onder de Youtube guru's! Het viel me op dat er echt heel veel sugar skull tutorials te vinden waren. Misschien een 2012 Halloween trend? Kijk deze filmpjes voor inspiratie als je dit weekend een feestje hebt, en misschien om gewoon lekker met een kop thee lui naar te kijken. Enjoy!







Supervet, toch? Alleen al bij de thumbnail denk ik 'Wauw'! Vier jij Halloween? Zo ja, wat ga je dan doen? Trick or treaten of hou je het gewoon lekker bij een verkleedfeestje? Let us know!

3 reacties:

  1. Ik vind het ook altijd zo leuk om halloween tutorials te kijken! Ik vind die van Michelle Phan echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb veel video's bekeken dit jaar! erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.