-

 

Follow on Bloglovin

Content

maandag 20 juni 2011

We zijn weer terug online! En we verwelkomen....

Hai meiden! 


Wauw, dat is lang geleden. Ja, ik heb lang, heel lang niet gewerkt aan mijn blog. Zoals jullie weten is het bloggen voor mij altijd een soort van hobby geweest, dus ga ik niet mijn studie en mijn privé leven laten lijden onder Peaches and Pinks. Ik heb het de afgelopen maanden nogal druk gehad met mijn studie, stage en mezelf. Klinkt gek, maar soms moet je even de tijd nemen voor jezelf. 

Maar nu is mijn schooljaar ten einde en mijn stage over een paar weken. Daarom heb ik besloten het bloggen weer op te pakken omdat ik doorheb dat ik het toch wel mis. Ik volg natuurlijk nog trouw de blogs die ik altijd heb gevolgd en dan denk ik wel echt "Ohhh, ik wou dat ik over bepaalde dingen wat kon schrijven." 

Natuurlijk kan ik wel schrijven, maar ik vond het moeilijk het weer op te pakken en ik wil, als ik blog, regelmatig blogposts online laten komen.

Vandaar dat ik heb besloten om Peaches and Pinks te gaan delen met een ander lief vriendinnetje van mij die helemaal beautyfreak is: Shanna! 
Shanna is, net als ik, 19 jaar en ook een indo. Ze komt uit Nieuwegein en studeert communicatie- en informatiewetenschappen aan de Universiteit Utrecht. Ze werkt bij een schoenenwinkel en haar grootste hobby is dansen. Dit doet ze al vanaf haar 4de, en geloof me, ze is echt super goed. Haar favoriete merk is M.A.C. Cosmetics. Speciaal voor jullie heeft ze het volgende berichtje geschreven. 

Hallo allemaal! Ik hoop dat ik jullie op Peaches and Pinks kan vermaken met reviews over producten (van budget tot high-end), verschillende looks en dat ik jullie een stapje verder kan helpen in het creëren van je perfecte flawless face. Bloggen en schrijven heb ik altijd leuk gevonden en het is natuurlijk super dat ik dit nu samen met Kel ga doen! Tot snel!

Zoals je kan zien hebben Shanna en ik veel overeenkomsten. Ik moet ook wel zeggen dat we in sommige opzichten best wel op elkaar lijken. In haar posts kan je ook redelijk wat humor verwachten, niet alleen omdat ze grappig is, maar ze is ook knettergek. En dat is natuurlijk alleen maar leuk.



Liefs,

Kelly en Shanna

5 reacties:

  1. Ah Superleuk dat jullie het samen gaan doen!
    Ben benieuwd, miste de blogs al een tijdje maar school gaat voor. Succes meiden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jullie dit samen gaan doen! Ik ben benieuwd naar de upcoming artikels.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! :D Veel succes lieverds!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed, ben benieuwd :)
    Ennuh... welcome back ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.