-

 

Follow on Bloglovin

Content

woensdag 11 augustus 2010

OPI Russian Navy vs. Catrice It Blue My Mind

Mijn favoriete nagellak merk is OPI. Ik heb hier al een aantal van. Ik ben echt fan van OPI! De nagellak lakt perfect, blijft lang zitten en staat altijd erg goed. Catrice is een goedkoper make-up merk die in Nederland verkrijgbaar is bij de Kruidvat en sommige Trekpleisters. Het merk is over het algemeen erg goedkoop. De nagellakjes waren in het verleden niet de allerbeste, maar sinds kort hebben ze die vernieuwd en zijn hun nagellakjes geweldig! Hier meer over bij een serie van posts van swatches van Catrice.




De lakjes hierboven zijn de lakjes van OPI en Catrice. De linker is OPI Russian Navy en de rechter is Catrice It Blue My Mind. Als je ze zo ziet staan denk je toch dat ze erg op elkaar zouden lijken. Ik kwam in de winkel en wilde hem daarom erg graag uitproberen, omdat Russian Navy een geweldig mooi lakje is. Schijnt bedriegt, blijkt.

Hierboven zie je de twee lakjes in de zon gelegd. De shimmer is hier duidelijk zichtbaar en je ziet dat de kleur eigenlijk niet echt op elkaar lijkt. Russian Navy heeft een paarsige shimmer door de lak heen zitten en Catrice een echt blauwe. Daarom heb ik ze even vergeleken, ook op mijn nagels.



De bovenste foto is zonder flits en de onderste foto is met flits. Je kan hier goed zien dat op je nagels de kleur ook ontzettend anders is. Russian Navy is een stuk donkerder en It Blue My Mind is een andere soort donkerblauw. Je ziet ook dat de shimmer in Russian Navy anders is - een mengelmoes van verschillende kleuren blauw en paars.
De formule van de lakjes verschilt daarentegen ook. Ze dekken wel goed binnen 2 laagjes, misschien zelfs bij 1 als je iets meer neemt dan normaal. Ik vind wel dat de OPI beter blijft zitten, maar dit heb ik bij al mijn OPI lakjes.
De Catrice lakjes zijn wel aanraders, en ook deze lak is supermooi! Toch zijn geen lakjes hetzelfde, ook al lijkt dit wel het geval te zijn...

2 reacties:

  1. Leuk artikel zeg!
    Ik vind de kleur van Catrice toch iets mooier, en ik vind OPI niet zo heel erg goed. Voor dat geld zou ik liever voor de Catrice gaan.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind die van OPI net veel mooier, die van catrice ziet er gewoon een stuk cheaper uit zelfs op de nagels xx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.