-

 

Follow on Bloglovin

Content

donderdag 5 augustus 2010

Beauty Tag: Make-up

Ik was laatst wat aan het scrollen op verschillende beauty blogs en kwam bij Cosmetics Geek. Zij had een beauty tag in tweeën gedeeld - een deel over gezichtsverzorging en een deel over make-up. Voor degene die niet weten wat een tag is, het is vaak en serie van vragen of 'opdrachten' die je op je blog of website plaatst en dan andere mensen weer kan taggen, die hem dan ook doen.
Bijvoorbeeld deze vragenreeks tag. Ik doe deze tag omdat het heel erg leuk is, maar omdat het ook leuk is voor jullie om te weten wat ik vind.

Laten we beginnen!

Welke foundation gebruik je?
De foundation die ik het meest gebruik is een pressed minerale foundation van Everyday Minerals, in Golden Medium. Voor vloeibare foundations gebruik ik de Maybelline Mineral Power Fluid foundation en ik ben onlangs begonnen met de Revlon Colorstay foundation in True Beige.

Welke concealer gebruik je?
Ik gebruik vrijwel altijd de Maybelline Mineral Power concealer.

Weet je wat jouw undertone color is?
Warm!

Wat vind je van neppe wimpers?
Ik vind het mooi, als je het op de juiste manier aanbrengt. Sommige meiden brengen ze fout aan, en dan vind ik het echt niet mooi! Ik gebruik het zelf amper, alleen op hele speciale gelegenheden.

Welke mascara gebruik je?
Maybelline mascara's, vooral de Colossal. Maar ook de Rimmel Curves vind ik super!

Sephora of MAC?
Sephora heeft meer keuze.. Maar ik heb een zwak voor MAC.. Bij Sephora kan ik nog wel eens weglopen met niks in mn handen, maar bij MAC moet ik iets kopen. Dus ik denk MAC.

Welke makeup tools gebruik je om je make up aan te brengen?
Ik heb heeel veel brushes, maar heel veel verschillende merken! Hier komt nog een blogpost over.

Gebruik je base/primer op je ogen? En voor je gezicht
Voor mijn ogen zeker, ik gebruik elke dag Too Faced Shadow Insurance.

Wat is je favoriete oogschaduw?
MAC Grain, MAC Vanilla, MAC Naked Lunch en MAC Handwritten.

Gebruik je potlood of liquid eyeliner?
Liquid eyeliner bijna elke dag en potlood amper, alleen witte potlood op mijn 'waterline'.

Wat vind je van pigments?
Ik heb er zelf geen. Ik heb wel losse oogschaduw en die Effect Powders van Gosh, maar ik vind het niet fijn om mee te werken. Je hele werkplek zit onder.

Wat is je favoriete lipstick/lipgloss?
Mijn favoriete lipstick is de MAC Surprise me en Chanel Rouge Coco in Camelia! Prachtige kleurtjes, hier komt ook nog een blogpost over. Mijn favoriete lipgloss is de Rimmel Stay Glossy in Stay My Rose. Ik gebruik bijna geen lipgloss.

Welke blush gebruik je het liefst?
MAC Mineralized blush in Superdupernatural. Geweldig!

Ben je goed in het aanbrengen van makeup?
Ik word steeds beter!

Wat kan écht niet?
Niet geblende oogschaduw, een foundation lijn bij je kin of voorhoofd...

Als je uit huis moest met 1 make up item, wat zou het zijn?
Mijn pressed powder foundation!

Ga je het huis weleens uit zonder makeup?
Nee, nooit.

Wat is naar jouw mening de BESTE makeup lijn?
Ik denk MAC, omdat de prijzen best meevallen (als je bereid bent wat meer te betalen) en de kwaliteit echt geweldig is!

1 reacties:

  1. Leuke blog heb je!
    Ik ga je volgen, volg je terug?

    xx
    Tatjana
    http://beautyblogt.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.