-

 

Follow on Bloglovin

Content

woensdag 25 augustus 2010

Lancome 'Magic Voyage' travel palette

Op het vliegveld van Rhodos hadden ze natuurlijk twee grote winkels met duty free shopping. Ik had op Schiphol al een paar geweldige travel palettes zien liggen maar moest ze van mezelf laten liggen omdat ik nog op vakantie moest gaan en niet meteen met geld wilde smijten.
Na een heerlijke vakantie, waarvan ik later nog een aantal foto's post, vlogen we 's avonds terug. We moesten een uurtje wachten op het vliegveld waar ik weer aangetrokken werd door de travel palettes. Ik heb er zoveel in mijn handen gehad! Ik kon simpelweg níet kiezen. Er was één heeele mooie, maar ik vond 55 euro toch wel een beetje prijzig. Deze was 36 euro, en voor wat je krijgt van Lancome is dat niet veel! Je krijgt 6 oogschaduw en 3 lipstick kleurtjes.




Je kan zien dat de verpakking erg mooi is. Het doosje is niet zo groot, het past op je platte hand. Je kan de onderkant uitschuiven, waarin je drie kleuren lipsticks hebt. De bovenkant kan je openklappen, waar een mooie grote spiegel zit en de 6 oogschaduw met twee kwastjes.
Over de kwastjes heb ik niet zoveel te zeggen, die gebruik ik denk ik niet. Ik hou niet van spons applicators en het kwastje voor je lippen vind ik ook niet heel fijn!



Hierboven zie je de drie kleuren lipsticks met de swatches. Ik kreeg de swatches van de lipsticks en de oogschaduw met geen mogelijkheid recht, dus je moet ze even van boven naar beneden kijken! Van boven naar beneden staat dus voor van rechts naar links. Het zijn niet echt lipsticks, het is meer een lippenbalsem achtige finish met erg veel pigment! De rode heel veel glitters en de andere twee kleurtjes minder. Bij de rode vallen de glitters ook meer op. Ze zijn erg fijn, maar ik vind het zelf fijner om iets op te smeren wat makkelijker meenemen is! De mooiste kleur is de middelste, de roze kleur. Die past het beste bij mijn huidskleur.




Hier zie je de oogschaduw kleurtjes. Ik heb deze geswatcht op een ondergrond van MAC Painterly Paint Pot. Het zijn prachtige neutrale kleurtjes! Het zijn kleurtjes die ik snel zou gebruiken, hoewel ik de blauwe wat minder snel zal gebruiken. De roze heb ik ook al gebruikt, die is minder roze bij het aanbrengen. Ik zal binnenkort een look maken met dit palette. Het pigment in dit palette is erg goed, zoals ik wel gewend ben van Lancôme. Ze brengen prachtig aan en blenden ook heel mooi in elkaar. Je kan het ook opbouwen tot de intensiteit die je wilt hebben.

Overall ben ik erg tevreden. Ik vind het een fijn hebbedingetje, iets wat ik ook snel zou gebruiken en dus snel naar zal grijpen in mijn stash. Lancôme staat bekend als een van de duurdere merken, in het straatje van Chanel en Dior, merken waar ik dol op ben! Helaas laat mijn budget het niet altijd toe hier iets van te kopen.
Voor de mensen die binnenkort op vakantie gaan, kijk zeker even naar de travel palettes van verschillende merken! Voor de prijs krijg je erg veel. In de winkel betaal je veel meer voor zo'n palette. Ik heb voor dit palette 37 euro betaald.

3 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.