-

 

Follow on Bloglovin

Content

dinsdag 21 december 2010

MAC stash series: Lipsticks part 2

Vandaag zoals gezegd het tweede deel van mijn MAC lipstick stash. Dit zijn kleuren die anders zijn dan mijn koraalrode kleuren. 



Net zoals eerder, lees gauw meer voor swatches en meer gebrabbel over deze lipsticks. 



Hier zie je van links naar rechts Rebel, Speak Louder, Touch, Fanfare en Creme in your Coffee. 
Rebel is een hele felle paarse kleur. Deze is heel erg mooi, met een hele rustige look. Het is een satin finish dus hij blijft ook erg lang zitten. Ik heb hem nog niet echt opgehad zoals je ziet op een swatch, maar ik heb hem wel opgehad door hem rustig te deppen op mijn lippen zodat je een lichte dekking krijgt. 
Daarna krijg je Speak Louder, een felle hot pink. Op mijn lippen is hij iets roder, maar hij is nog wel heel erg roze. Deze draag ik vaak bij een rustige look omdat hij erg opvalt. Maar hij is wel mooi roze!
Touch is een lustre finish, dus hij is minder bruin dan je denkt. Hij is iéts bruiner dan de normale nude kleurtjes, maar met een roze of peachy lipgloss is dat heel erg mooi. 
Fanfare is een van mijn favoriete lipsticks. Het is wel een gekke lipstick - hij lijkt bij iedereen een andere kleur te zijn. Bij vriendinnen van mij valt hij veel roder uit dan bij mij, bij mij is hij licht roze en heel heel erg mooi. Deze draag ik erg graag bij verschillende looks. 
Creme in your Coffee is een dekkende bruine kleur met een rood/roze ondertoon, heel erg mooi, maar als je hem te dekkend opbrengt best wel donker en bruinkleurig. Ik vind hem erg mooi met een lipliner en dan Creme in your Coffee eroverheen - zo kan je deze kleur goed transformeren. Maar het is een erg mooie natuurlijke kleur. Hier komt nog een lipswatch van!


Dit zijn de lipswatches die ik heb. Creme in your Coffee mist nog en Fresh Salmon is van mijn zus!

Next up: eyeshadows! 

10 reacties:

  1. Ik juich voor Fresh Salmon & Surprize Me =)))
    Fanfare leek me heel leuk op de swatches, maar die heeft een duidelijk koele ondertoon op de lippen

    Bedankt voor je review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty weer, sis! Vooral Fresh Salmon ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jaloers op Fanfare bij jou! ik heb de mijne aan een vriendin gegeven omdat hij idd rood achtig was bij mij :'(. Mooie collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt prachtige kleuren! Ze staan je erg goed;)

    Hoe heb je trouwens die banner van Eyeko op je site gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, heel mooi.
    Elke kleur is zo uniek en heel mooi.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice, leuke kleurtjes.
    Ik heb cremecup en hue ook aanraders ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kashmira: ik ben ambassador en heb een code ervoor gekregen :)

    Dankjullie allemaal! @Ashley: dat is even te licht voor mijn huidskleur.. Bij lichtere mensen staan die wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.