-

 

Follow on Bloglovin

Content

maandag 23 augustus 2010

Catrice nagellak swatches: Paars

Terug van weggeweest, ik was op vakantie! Nu een post over Catrice nagellakjes.

De Catrice lakjes die je kunt kopen bij het Kruidvat zijn echt super. De meeste mensen zullen ze wel kennen. Ik ga in de komende weken swatches laten zien van de kleurfamilies die ik heb. Ik vind het altijd erg handig om swatches van deze lakjes te zien omdat je op die manier de kleur goed kan zien. Ze zijn maar 2,50 en de kwaliteit is perfect!
(Voorbeeld: Ik ben 8 dagen in Griekenland geweest met Sold Out Forever op mijn nagels en het is de hele week blijven zitten, hooguit gaan chippen op 2 of 3 nagels!)
Van elke swatch zal ik 3 foto's naast elkaar zetten. De linker foto is MET flits, de middelste foto is het flesje en de rechter foto is ZONDER flits.
Komen er eventuele kleuren bij, dan doe ik die in een NOTD. Vandaag zal ik alle paarse kleuren laten zien die ik in mijn bezit heb. Ik heb er 3:






Een donkerpaarse, Poison Me Poison You.
Een mooie midtone paars, Plum Play With Me en een lichtpaars/roze, Let's Mauve On.



Dit is Poison Me, Poison You. Ik vind het een hele mooie kleur! Het is een soort van gifpaars. In de schaduw en in donkerdere gebieden zal hij er wel donkerder uit zien en zal je de shimmer niet zo goed zien als op deze foto's. Dit lakje lakt erg fijn, na ongeveer 2 lakjes is hij perfect dekkend!


Dit is Plum Play With Me. Hier zitten geen shimmers in - de finish is een zogenaamde 'creme'. Hij is erg mooi, ik was al tijden op zoek naar zo'n paars! Hij lakt net als Poison Me, Poison You heel erg fijn. Na 2 lakjes was het bij mij goed!


Dit is Let's Mauve On, een erg lichtpaars/mauve lakje met shimmers. Hij is erg licht, dus ik had wel een aantal laagjes nodig om hem zo dekkend te krijgen. Het is een dun shimmerlakje, dus je kan zelf kiezen hoe doorzichtig of dekkend je hem wilt hebben. Ik heb hier denk ik 4 laagjes op. Het is wel een mooi kleurtje! Je kan hem misschien ook over een andere paars doen, bijvoorbeeld Plum Play With Me. Experimenteer erop los!

2 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.