-

 

Follow on Bloglovin

Content

zondag 2 januari 2011

New Years Eve: ogen en lippen!


 In deze post zie je mijn ogen en mijn lippen en een foto van het totaal plaatje. Ook heb ik een lijstje gemaakt van alles wat ik heb gebruikt. Lees verder als je wilt zien wat ik heb gedaan. 



Hier zie je de oog looks. Ik ben gegaan voor een goud met zwart. Ik heb goud gekozen in verband met mijn sieraden en heb hem smokey en donker gemaakt met zwart. Op de foto komt de zwart niet zo goed naar voren als in het echt, in het echt was het veel donkerder. 


Op mijn lippen een koraalroze kleur, mijn favoriete tint. Dit is geen lipstick, maar een lipliner waar ik héél erg blij mee ben. Ik heb een héél klein beetje lipstick erover heen gedept, maar dan ook een héél klein beetje. 


Hier een volledige foto van mijn look. Nu volgt een lijstje van wat ik allemaal heb gebruikt!

Gezicht
Clinique Redness Solutions primer
Rimmel Age Rewind Concealer
MAC Pro Longwear Concealer
MAC Mineralized Skinfinish Natural 
MAC Mineralized Skinfinish Soft & Gentle
MAC Mineralized blush Gentle
Estee Lauder Bronze Goddess Bronzer

Ogen 
MakeUp For Ever Waterproof Eyebrow Corrector
Hema wenkbrauwgel
Too Faced Shadow Insurance primer
MAC Brule
MAC Goldmine
MAC Carbon
Too Faced Baked Eyeshadow Shooting Star
MAC Tete-a-tint
MAC Vanilla
L'oreal Super Liner
Benefit Bad Gal Lash mascara
ELF Natural Lashes nepwimpers - klein stukje aan de buitenkant geplaatst

Lippen
Estee Lauder Rose Coral lippotlood
MAC Crosswires lipstick

Wat vinden jullie? Hoe hadden jullie je opgemaakt met oud en nieuw?


2 reacties:

  1. Heel mooi gedaan meid.
    Onwijs leuk en shiny.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Kell,
    I loveeee shimmer en het is goed gecombineerd met je mi moneda :)

    Ik had een neutrale kleur oogschaduw met daar overheen losse goude/wit achtige glitters :)

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.