-

 

Follow on Bloglovin

Content

vrijdag 23 december 2011

Tip: Simpele kerstlook

Deze tip is vooral voor de mensen die lekker lui zijn en iets simpels willen, maar toch iets feestelijks. Ik merk de laatste tijd dat ik heel erg snel van smaak wissel. Waar ik de ene week van donkere smokey eyes hou, hou ik de andere week van alleen maar mascara op.



Een winged liner doet eigenlijk altijd goed bij het opmaken van m'n ogen. Natuurlijk is een natuurlijke look ook heel mooi, maar we gaan voor iets feestelijkers! Pak gewoon wat glitter eyeliner en trek boven je winged liner een extra lijntje! Ik vind het zelf heel feestelijk en leuk staan. Als je niet zo'n glittertijger bent snap ik dat je het niet zo leuk vindt, maar voor de feestdagen vind ik dit zeker een geslaagde look. Ik heb zelf een glitter eyeliner gebruikt van Douglas eigen merk. Deze eyeliner zat in een Glitter Eyes paletje.




Nou, deze tip was kort maar ik vond het zeker leuk om hem met jullie te delen! Wat vinden jullie er van?

1 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.