-

 

Follow on Bloglovin

Content

vrijdag 2 december 2011

Catrice Hidden World collectie



Gisteren kreeg ik een leuk mailtje van Catrice binnen over een collectie die binnenkort verkrijgbaar is bij de Kruidvat. De collectie heet Hidden World en is een zachte, vrouwelijke collectie die volgens Catrice de grenzen tussen fantasie en werkelijkheid laat vervagen. Het is een samenspel van warme en koude kleuren die je goed met elkaar kan combineren voor een natuurlijke, mooi look. De collectie bestaat uit verschillende mooie producten. Lees verder voor een overzicht van alle producten. 



Hidden World Blush Mousse - dit is een luchtige mousse blush die je opbrengt als een creme blush. Je klopt hem dus licht op je wangen. Deze blush heeft volgens mij een vrij lichtroze suikerspin kleur als je van de foto afgaat, dus ik vraag me af hoe dat op onze huidskleur afkomt! We zullen het gauw genoeg merken. Deze blush kost € 3,79.


Yes, I Wood!

Wood You Follow Me?

Rosy & Cosy

Hidden World Made To Stay Eyeshadow Soufflé - deze oogschaduw kleurtjes zijn eigenlijk hetzelfde concept als de Blush Mousse. Het is een luchtige, mousse substantie in de vorm van oogschaduw. Ze hebben een romige, langhoudende textuur en zijn verkrijgbaar in drie mooie kleuren en ben erg benieuwd deze in het echt te proberen. € 3,49 


Hidden World Illuminating Base - dit is volgens mij een primer, eigenlijk heel simpel. Breng hem aan onder je gezichtsmake-up en hij egaliseert oneffenheden en zorgt voor een mooie, natuurlijke maar toch glanzende finish op je gezicht. Heel erg mooi in de winter! Ik weet niet of hij getint is, maar ik ben heel benieuwd naar deze primer! € 3,99


                                           Yes, I Wood!         Walk on Air          Rosy & Cosy

Hidden World Liquid Metal Gloss - deze collectie heeft ook drie lipglossjes. Weer zie je de twee basiskleuren terugkomen: roze en bruin. Bij deze drie glossjes hoort ook nog een bessen rood, een kleur die heel erg mooi  gaat bij deze kleuren. Ik zie het al voor me, neutrale ogen en een mooie bessenrode kleur op je lippen, heel erg van dit seizoen! Deze gloss werkt ook nog verzorgend voor je lippen en kost € 3,79.

Hidden World Secret Mirror - ook komt deze collectie met een mooie leren spiegeltje. Ik weet niet of het echt leer is, maar het is zeker mooi in je tas! Eén nadeel: hij is wit, dus kan snel vies worden. € 3,29


                            White and Seek                   Walk on Air                Wood You Follow Me?
  
Hidden World Ultimate Nail Lacquer - ik was erg blij toen ik zag dat er drie lakjes kwamen. Vooral de abrikoosroze, Walk on Air, spreekt me erg aan. Het zijn erg mooi, klassieke kleurtjes. Een warme donkerbruin, heel erg leuk voor de winter zit er ook bij, net als een sneeuwwitte kleur. De meeste Catrice lakjes die ik heb geprobeerd dekken erg goed en blijven ook goed zitten, dus ik ga zeker één of twee van deze kleurtjes halen! Deze lakjes kosten zoals altijd € 2,49.

Dit is dus de Hidden World collectie. Wat vinden jullie ervan? Het is een hele strakke, eentonige lijn met dezelfde kleuren en er zit zeker een rode lijn in. Ik vind de lakjes erg mooi en ben benieuwd naar de Illuminating Base. De collectie is verkrijgbaar van begin januari tot midden februari, natuurlijk exclusief verkrijgbaar bij de Kruidvat. Ik ben erg benieuwd wat jullie aanspreekt!


2 reacties:

  1. Dit is een leuke LE, ben benieuwd naar de base.
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke collectie! ik ben niet heel erg fan van dit soort budget merken maar de rosy&cosy blush ben ik toch wel benieuwd naar :)

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.