-

 

Follow on Bloglovin

Content

zaterdag 27 november 2010

NOTD: OPI - Tease-y does it (Burlesque)

Even een snelle NOTD met een van mijn favoriete OPI lakjes van het moment. Deze komt van de Burlesque collectie waarvan ik er 5 heb besteld. Deze is al bekend onder velen dus hij zal niet voor iedereen nieuw zijn. Voor degene die hem nog niet kennen: dit is Tease-y does it.



Het is een donkere lak, heel donkerpaars met prachtige shimmers en glitters die donkerpaars zijn. Als je van heel dichtbij kijkt naar je nagels lijken sommige glitters mini-flakies te zijn! Het is een leuke, spannende, elegante lak die iedereen zal staan. 
Ook is hij goed voor de feestdagen of gewoon voor een normale dag. Ik ben superblij met deze lak want hij is werkelijk prachtig! Een aanrader voor iedereen
.
Ik heb deze besteld op Ebay, maar je kan hem ook bij verschillende winkels kopen in Nederland, onder andere MOOI Parfumerie en Sephora. Daar kost hij 13,95.

2 reacties:

  1. Mooi lakje!! Die had ik nog niet van dichtbij gezien, nu wil ik hem ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best wel een prijzig lakje.
    Maar de kleur is echt gorgeous.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.