-

 

Follow on Bloglovin

Content

dinsdag 2 november 2010

Sephora vloeibare eyeliner - 07 green

Bij de actie van de Sephora (de beroemde 3 voor 10 euro actie) heb ik een vloeibare eyeliner gekocht. Ik hou van vloeibare eyeliner en draag het bijna elke dag. Ik vond het wel eens tijd om er eentje van Sephora uit te proberen.


Wat leuk is aan deze eyeliners is dat de dop de kleur is van de liner. Hij komt nog best goed overeen! Het kwastje is zo'n kort hard kwastje met een puntje, die je wel vaker tegenkomt bij vloeibare eyeliners. Dit is het meest voorkomende kwastje. Deze kwastjes brengen over het algemeen heel fijn aan. Je hebt genoeg controle en je kan zelf bepalen hoe dik of dun je een lijntje wil.
Liner zetten is altijd een kwestie van oefenen!


 Hier zie je de kleur! Mooi hè! Nou moet ik wel zeggen, hij is wat wateriger dan ik gewend ben. Dit kan je zien aan de rechterkant van de swatch. Ik moest er bij het opbrengen een paar keer overheen gaan om het wat dekkender te krijgen. Het is niet heel storend, maar ik hou van een mooie dekkende lijn. Dat is dus een minpuntje van deze liner.
Ik vind de kleur echt heel mooi. In het echt valt de kleur minder op en je ziet niet zo snel dat hij groen is. Het is echt heel erg mooi!


Hier heb ik de liner de hele dag opgehad. Dit is 's avonds, en dat terwijl ik hem 's ochtends heb aangebracht. Je ziet zelfs wat makeup flakes zitten, zie ik nu. Hij blijft echt heel erg goed zitten, hij vervaagt niet na een hele dag. Dit verbaasde me eerlijk gezegd wel, maar mijn verwachtingen waren ook niet zo heel hoog. 

Al met al ben ik erg tevreden over deze eyeliner. Het is een ontzettend mooi kleurtje die bij alle huidskleuren zou passen. Normaal kost hij volgens mij tegen de 10 euro.

3 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.