-

 

Follow on Bloglovin

Content

woensdag 12 september 2012

Before I Die... tag

Deze tag is de 'Before I Die' tag, een tag die ik heb overgenomen van Kelly, nadat ze mij had getagd. De bedoeling is dat je op een website als weheartit.com, tumblr of zelfs google intikt "Before I Die" en hier dan tien bijpassende plaatjes bij kiest. Ik heb gekozen om dit in te typen bij weheartit omdat ik fan ben van weheartit en de plaatjes die bij weheartit staan. Bij elk gekozen plaatje leg ik uiteraard uit waarom ik voor dat plaatje heb gekozen. 


Ik moest zo lachen toen ik bovenstaand plaatje er bij zag staan. Iedereen die mij redelijk goed kent weet dat ik gék ben van Harry Potter. Ik ben sinds mijn achtste (toen kwam boek 1 uit) diehard Harry Potter fan en heb de boeken ontelbaar vaak gelezen en kan de films meepraten. Dus, wie weet, op een dag krijg ik wel mijn brief. Ondanks dat ik die leeftijdsgrens van 11 allang voorbij ben. Who cares, ik wil ook een uil en gewaad met een rood-gouden leeuw erop!


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik nodig hierbij mijn zus uit om dit te doen. Brownies bakken om 3 uur 's nachts?! Hell yeah!


Ik weet het, über cheese balls, Kelly. Hoe slijmerig wil je zijn. The Notebook is één van mijn favoriete films, en Allie en Noah zijn dus ook één van mijn favoriete stellen. Voor mij betekent hun liefde onvoorwaardelijk samen blijven. De liefde die ik nu heb is misschien minder filmwaardig dan hun relatie, maar wat dan nog, ik ben van plan samen te blijven met mijn huidige vriend. 


Dít is leuk. Dit ga ik doen. Hoe mijn leven er nu uitziet, wat ik nog wil bereiken, de mensen met wie ik omga en wat er zoal gebeurd in mijn leven. En als ik dan 30 of 31 ben, open ik die brief naar mezelf en lees hem opnieuw. Ik weet zeker dat je dan heel veel details bent vergeten, dus hoe gaaf als je het dan opnieuw kan lezen en opnieuw kan beleven?


Japan staat op nummer 1 van het landen-dat-ik-nog-wil-bezoeken-lijstje. Ik heb een soort van gekke obsessie met Japan - het eten, de taal, de cultuur. Ik vind het allemaal geweldig. Dus als ik iets zou willen doen, is het naar één van de drukste steden ter wereld gaan die toevallig nog eens in een geweldig land ligt. 


Do I need to say more? Ik ben gek van ijs en dan VOORAL van Ben & Jerry's. Doe mij maar een bak van elke smaak die er bestaat en een lepel en ik vermaak me er zeer goed mee. 


JA! Onder mijn best friends versta ik enkele vriendinnen (en dan bedoel ik ook echt maar een paar) en mijn zus. Ik weet al zeker van mijn zus dat we een grote rol in elkaars bruiloft zullen spelen dus ik weet zeker dat ik deze op een dag kan afstrepen. Ik heb er zin an want ik ben GEK op het fenomeen 'trouwen' (haha). 


Vroeger was ik altijd erg gefascineerd met álles waar je adrenaline van krijgt. Ik wilde alles doen - skydiven, bungeejumpen, parachutespringen, paragliden.. Alles wilde ik doen, zelfs de kleine dingetjes ervan. Dat is nu wel wat minder (hoewel ik nog wel graag wil bungeejumpen of skydiven) maar van een klif af springen lijkt me nog steeds zo gaaf! Heb dat nog nooit gedaan en wil het graag doen, dus mocht ik ooit de kans krijgen om van een hoge klif af te springen doe ik dat! 


Kelly + MAC = true love. Kelly + oogschaduw = true love. Dat is alles wat ik hierover te zeggen heb. 


Naast Harry Potter ben ik een ontzettend fan van Disney. Ik weet het, Disney EN Harry Potter? Maar ik ben er gek van, en als ik iets nog wil doen is het naar Orlando om een week of twee weken te spenderen in Disney World en ALLE parken daar omheen. Op een dag ga ik dat ook zeker doen. Wisten jullie dat daar in Orlando naast Disney World ook het Harry Potter park zit waar ze Zweinsveld (Hogsmeade) hebben nagebouwd? JA daar wil ik heen. One day. 

That's it! Dat zijn mijn tien plaatjes die ik heb gebruikt voor de tag. Wat een super leuke tag, ik heb me er zó mee vermaakt. Iedereen die zich geroepen voelt om dit te doen, doe het zeker want dit is één van de leukste tags die er op het moment rondgaat. Laat het me weten als je de tag ook doet, en Kelly, thanks voor het taggen! Enjoy!








1 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.