-

 

Follow on Bloglovin

Content

woensdag 5 september 2012

Celeb beauty: The Kardashians

Nadat Kim Kardashian vandaag een foto plaatste op Instagram van haar makeup (contouren voor en na het blenden), kon ik het niet laten er een artikel over te schrijven. Deze it-girl krijgt het elke keer weer voor elkaar er perfect opgemaakt uit te zien. De hele familie krijgt het trouwens voor elkaar om er perfect opgemaakt uit te zien elke dag. Lijkt me best handig, zo’n visagist. Elke dag opgemaakt worden en je niet druk te hoeven maken over of je het wel goed hebt aangebracht. Zo’n persoonlijke visagist weet natuurlijk precies wat er wel en wat er niet bij je gezicht past. Laten we de foto waar ik het eerder over had er eens bij halen.
Embedded image permalink
‘What. The. Fuck.’ Dat is wat de meeste mensen zullen denken wanneer ze de eerste foto zien. De visagist heeft veel te lichte concealer aangebracht op de plekken die hij wil highlighten. Op de plekken waar hij schaduw wil hebben, brengt hij veel te donkere concealer aan. Wat de visagist vervolgens doet, is alles zo goed blenden dat je het resultaat van de rechterfoto krijgt. En laten we eerlijk zijn, dat resultaat mag er wezen. Ik vind het overigens wel tof dat ze dit soort foto’s gewoon op Twitter zet. Haar ‘beautygeheim’ is nu tot in detail zichtbaar voor de hele wereld. Ik ben heel benieuwd hoe het eruit zal zien als ik dit bij mezelf doe… Maar ik waag mezelf er niet aan. Ik heb overigens ook niet de producten in mn bezit om dit uit te proberen :’) Goed, genoeg gebrabbeld over Kim’s interessante Instagram foto. Tijd voor een dosis Kardashian-inspiratie. You gotta love ‘em! Ik ben trouwens benieuwd of de rest van de Kardashian familie ook zo wordt opgemaakt. En hun haar zit ook altijd perfect. Zucht.

 kkkourtney:

cute family

Kourtney Kardashian leaving Gansevoort Hotel, NY -Apr24.
Mijn lievelings-Kardashian is trouwens Khloe, denk ik. Haar karakter vind ik geweldig en de liefde die ze heeft met Lamar is zo speciaal. Wat ik trouwens jammer vind aan Kim is dat sinds Kim en Kanye bij elkaar zijn, haar stijl echt helemaal niet meer mijn smaak is. Vaak passen de dingen helemaal niet meer bij haar figuur en dat is zo jammer! Wat vinden jullie eigenlijk van de Kardashians? Wie is je lievelings? Vind je een van hen ook heul vervelend? Let me know!

2 reacties:

  1. Ik ben niet zo into de kardashians.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto had ik ook al gespot! Echt hoe doen die visagisten het toch, ik ben zo jaloers! Ik denk precies hetzelfde over de stijl van Kim sinds ze met Kanye is. Ze draagt alles uit zijn lijn, maar het is gewoon niet mooi en het past totaal niet bij haar. Terwijl ze zo'n mooie stijl had!

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.