-

 

Follow on Bloglovin

Content

zaterdag 24 november 2012

Philosophy Purity cleanser


Je hebt van die producten die door iedereen worden aangeraden, waarover geraved wordt op internet en waar je zelf altijd nieuwsgierig naar blijft. Philosophy was tot vorig jaar niet verkrijgbaar in Nederland, dus heel moeilijk te krijgen. Ik had toen al ontzettend veel over Purity gehoord op Youtube en andere blogs. Ik heb een tijd geleden een Philosophy aankoop gedaan en inmiddels zit Purity in mijn vaste ritueel. 

Mijn Purity fles staat boven mijn wasbak, want ik gebruik hem erg graag. Het is een hele fijne, makkelijke en goede cleanser die echt al je make-up eraf haalt. Je kan hem ook gebruiken voor je oogmake-up volgens Philosophy, maar dat trekt mij niet echt. Voor oogmake-up gebruik ik een aparte cleanser. Purity gebruiken is echt ontzettend makkelijk - hij heet niet voor niks Purity Made Simple. Het is gewoon erg simpel. Beetje van het product op je handen en inmasseren. Als je je hele gezicht en hals hebt gehad afspoelen met water of met een spons - ik gebruik een gezichtssponsje met het schoonmaken van mijn gezicht als ik het eraf haal. Je kunt ook een borsteltje gebruiken (zoals die van The Body Shop) om het in te masseren. Zo maak je het schoonmaken net wat dieper. 
De geur is een beetje apart, het is lekker, maar je moet er wel aan wennen. Ook is het wel heel erg moeilijk te beschrijven hoe het ruikt. Het ruikt heel natuurlijk, dat komt ook omdat er geen parfum in de cleanser is verwerkt. De geur is wel heel zacht, dus erg fijn in gebruik. 
Purity is redelijk vloeibaar en schuimt niet bij het gebruik. Wat fijn is, is dat mijn huid niet trekt na het gebruik, wat ik bij agressievere cleansers wél heb. Bij Purity is dit absoluut niet, mijn huid voelt lekker schoon en zacht aan na het gebruik. 

En ja, hij haalt alles weg. Echt alles. En óók redelijk wat oogmakeup - dat heb ik getest onder de douche. Desondanks was niet alles weg, dus ik moest nog met een oogmakeup remover even de rest weghalen. 

Dus een aanrader? Ja zeker. Ik ben weg van deze cleanser en vind hem ontzettend fijn. Sinds ik hem gebruik voelt mijn huid veel beter en ziet mijn huid er beter uit. Als je iets meer geld wilt uitgeven aan een cleanser - normale prijs bij Ici Paris is €20, als Ici Paris lid krijg je 10% korting - dan zou ik zeker even naar Purity kijken. Deze prijs is trouwens wel voor de 240 ml, je hebt ook een klein flesje van 90 ml voor ongeveer een tientje. Kijk bij de Ici Paris bij jou in de buurt, want dat is het enige verkooppunt van Philosophy in Nederland. Ook online te bestellen bij Ici Paris hierrrrr.  Enjoy!

1 reacties:

  1. Heb inderdaad zelf ook een klein flesje gebruikt om te kijken of hij inderdaad fijn is, dat is hij zeker alleen wel iets aan de prijs haha

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.