-

 

Follow on Bloglovin

Content

zaterdag 10 november 2012

Tag: 10 products I would repurchase - Kelly



Deze tag is écht leuk. Dit is een tag die eigenlijk gaat over je all time favorites, producten die je opnieuw zou kopen. Je moet tien producten uit je makeup stash kiezen die je zeker opnieuw zou aanschaffen. Zo gezegd, zo gedaan. Dit zijn mijn tien producten. 







Bourjois Healthy Mix Serum foundation - Deze foundation is zo'n grote favoriet. Ik had het erg moeilijk met foundation kiezen omdat ik zoveel favorieten heb. Ik koos degene die het makkelijkst verkrijgbaar is in Nederland: de Bourjois Healthy Mix Serum foundation. Ik ben voor de serum versie gegaan omdat deze een geltextuur heeft, dus deze is fijner voor mensen met een vettige huid. Healthy Mix Serum is heel erg fijn, dekt medium maar kan je heel goed opbouwen tot volledige dekking en is heel erg natuurlijk. Hij ruikt lekker en ik heb er helemaal niks slechts over te zeggen. Te koop bij de meeste drogisten voor ongeveer €15, maar volgens mij goedkoper bij Sephora!


Urban Decay Naked Palette - een van mijn favoriete producten is oogschaduw. Ik gebruik het vaak en ik heb er erg veel van. MAC telde voor mij niet wat betreft deze tag, want die koop je apart. Dus het werd dit Naked palette. Wat zo fijn is aan het Naked palette, is dat dit palette allerlei prachtige natuurlijke kleuren heeft. Het zijn voornamelijk bruintinten, kleuren die iedereen staat. Ik vind elke kleur heel erg mooi - ze zijn ook erg warm. Dit is voor mijn huidskleur júist goed. Wil je wat koelere kleuren, ga dan voor het Naked2 palette. Het Naked palette is bij bepaalde Sephora's te koop voor ongeveer €40-45. 


Nars Laguna Bronzer - maanden heb ik gezocht naar een bronzer met een perfecte kleur. Natuurlijk had ik al bronzers, maar die waren te oranje of juist te bruin. Ik kon er niet mee shapen of goed mijn huid mee bronzen, tot ik Laguna kocht. Laguna is een hele universele kleur, het is de perfecte bronzer. Je kan hem op vrijwel elke huidskleur gebruiken. Hij is niet te koel en niet te warm en er zit een lichte shimmer in die je eigenlijk niet ziet wanneer je hem opbrengt - en toch geeft het nét dat beetje extra. Nars is niet te koop in Nederland, maar is te bestellen via Asos of de Nars website voor ons Dutchies. 

MAC Purring Tendertone - Heerlijk. Heerlijk, heerlijk, heerlijk spul is dit. Ik heb twee Tendertones, deze en Hot 'n Saucy van de Shop MAC, Cook MAC collectie die een paar maanden geleden uit kwam. De Tendertones zijn helaas limited editions en komen niet vaak uit in collecties. Het is een heerlijk product, een getinte lippenbalsem die heel zacht en fijn aanvoelt. De kleur is heel subtiel maar zorgt net voor een mooie finish en de geur is ook heel fijn, aardbei met kiwi. Als ze weer beschikbaar zijn koop ik er zeker nog meer, want wat is dit fijn spul.


Nars Madly blush - Meest geweldige blush ter wereld. Hele mooie naturel kleur met een prachtige shimmer, past bij elke ooglook en alle andere makeup die je draagt. Uitgebreid artikel over geschreven hierrr.

Too Faced Primed & Poreless poeder - De enige poeder waarvan ik er al vier heb gekocht. Deze poeder heeft een geweldige finish, werkt superfijn en je kan hem gebruiken als primed en óók als poeder. Van alle markten thuis, wat een top poeder. Na mijn eerste aankoop hierrr een artikel over geschreven. Helaas is hij nu al duurder geworden, rond de €30 bij Sephora.



Bourjois Healthy Mix Concealer - Bij de foundation heeft Bourjois ook een geweldige concealer geproduceerd. De Healthy Mix Concealer is een concealer die heel goed dekt, heel fijn aanvoelt, lekker ruikt en goed blijft zitten. Het enige minpuntje aan de concealer zijn de kleuren - er zijn maar drie kleuren en ze zijn absoluut niet donker. De donkerste kleur is voor mij een winterkleur, dus in de zomer zie je mij deze concealer niet gebruiken omdat hij veel te licht is. Maar als ik hem gebruik, vind ik hem echt heel erg fijn. Te koop bij de meeste drogisten voor ongeveer €10-11, maar misschien bij Sephora weer goedkoper!

Too Faced Shadow Insurance Lemon Drop - een oogschaduwprimer is onmisbaar in je stash als je oogschaduw draagt. Niemand moet zonder een primer oogschaduw aanbrengen, vooral niet als je vette oogleden hebt zoals ik. Ik kan niet zonder de TFSI, een primer die ik al een aantal jaar gebruik. Dit is de Lemon Drop versie, een lichtgeel gekleurde primer die de kleur van je oogleden meteen corrigeert zonder dat je het doorhebt. Zo breng je je oogschaduw aan op een egale basis. Perfect! Kost ongeveer €16 bij Sephora.

L'Oreal Super Liner - Inmiddels heb ik van deze eyeliner volgens mij al een stuk of 10 opgemaakt. Ik kan en wil niet meer zonder, wat een perfecte eyeliner die ontzettend makkelijk te hanteren is als je vloeibare eyeliner draagt. Ik draag bijna elke dag winged eyeliner en deze liner maakt het leven een stuk makkelijk. Deze heb ik ook gebruikt in een winged eyeliner tutorial hierrr. Kost volgens mij €11 en is bijna overal wel te koop, Etos, Kruidvat, Sephora, Ici Paris, Douglas, noem maar op.

Urban Decay 24/7 liner - Urban Decay maakt geweldige oogpotloodjes. De 24/7 liners zijn razend populair in beautyland. Ze hebben ze in geweldige kleuren en de eyeliners blijven, als ze eenmaal zijn opgedroogd, ontzettend goed zitten. Ik heb hier een duo, met zwart en bruin. Deze kwam bij het Naked palette, maar ze zijn ook los te koop. Ze werken fijn, zijn zacht en ontzettend gepigmenteerd. Ik gebruik beide kleuren erg vaak. De liners zijn te koop bij Sephora's die Urban Decay verkopen (volgens mij sowieso Maastricht, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, de anderen weet ik even zo snel niet) voor ik denk €16-18 euro.

Dit was mijn tag. Ik tag Kelly van Kellista (Als je deze nog niet hebt gedaan hoor Kel) en mijn bloggenootje Shanna! Enjoy.

2 reacties:

  1. Leuk artikel! deze had ik ook al op mijn to do list staan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Ga deze ook eens doen. UD naked palette is het zeker waard.

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.