-

 

Follow on Bloglovin

Content

woensdag 26 december 2012

Holiday shopping!

Met kerst en oud en nieuw vind ik het heerlijk om lekker te tutten, leuke kleren aan te doen, mijn haar te doen en gewoon de tuthola uit te hangen. Het is ook een perfect excuus voor speciale holiday looks, glitters en pailletten overal. Voor de feestdagen heb ik dit jaar een aantal dingetjes gehaald. Mijn aankoopjes wilde ik graag delen met jullie!


Ik heb twee geweldige pailletten rokjes gekocht voor de feestdagen. De linker komt van de Vero Moda en heeft drie 'lagen'. Een zwarte, goudbrons en een roze. Ik vind hem heel leuk, ook gewoon voor overdag met een oversized trui en een dikke panty en laarzen. (Ja, ik zou pailletten rokjes ook gewoon overdag dragen hoor!) Hij kostte 21 euro in de sale! Het andere rokje is van het merk Ambika en deze heb ik gekocht bij Le Ballon. Op de webshop van Le Ballon staat hij als een Le Ballon merk, maar hij is van Ambika. Ook te koop op blackfashionstore.nl! Dit rokje is iets prijziger, hij was 49,95.


Ik ben in december ook nog naar Antwerpen geweest en heb me best goed ingehouden wat betreft shoppen! Ik kocht een blousje in een zalm kleur met een aantal glitterstuds op de voorkant, heel erg leuk met een jasje of op een donkere jeans. Ik kocht een trui met aan de bovenkant een glitterstof die wat losser zit, en ik ben helemaal weg van het glitterstuk! Heel subtiel en toch heel erg draagbaar. Ook kocht ik een hele gave ketting. Ik kreeg bij deze ketting een beetje een House of Harlow vibe, ik kon hem niet laten liggen. Ik ben momenteel heel erg into grote opvallende kettingen en ik vond deze ketting wel een mooie aanwinst voor mijn kleine collectie. 




Al eerder kocht ik deze glitterbroek van de H&M, heel erg gaaf! Het is een zwarte skinny met talloze glitters in de stof verwerkt. Ze geven wel af, maar het is geen overspray. De stof zit vol met deze glitters en ik vind het zo gaaf! Ik combineer deze graag met een effen trui of vest.


Ik kwam bij de Kruidvat en zag heel veel nepwimpers in de aanbieding. Ik ben gek op nepwimpers en ik kon níet kiezen welke ik mee zou nemen. Ik had er eigenlijk nog meer in mijn handen maar ik heb mezelf even streng toegesproken terwijl ik op de grond van de Kruidvat zat met 7 nepwimper verpakkingen voor m'n neus... Maar ik heb er drie aangeschaft (ook met het oog op eventuele visagieklussen! Keep telling yourself that, Kel) en ik vind ze echt gaaf. En in deze periode van het jaar al helemaal leuk om te gebruiken.

Dus aan onder andere deze spulletjes heb ik mijn geld weer uitgegeven. Het houdt ook niet op hè.. Fijne feestdagen allemaal, enjoy!

2 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.