-

 

Follow on Bloglovin

Content

vrijdag 14 december 2012

Sephora by OPI 212-Sephora


Dit artikel gaat over een lakje die ik van Kelly kreeg in onze swap, het Sephora by OPI lakje. Dit lakje heet 212-Sephora dus heeft geen bijzonder pakkende naam. Sephora by OPI is een lijn van OPI speciaal voor Sephora en de lakjes zijn echt heel erg mooi. In Nederland zijn ze helaas niet te koop, maar Ebay is altijd een goede optie voor dit soort lakjes!


De kleur is bijzonder - een soort van donkerbruine basis met ontelbaar veel glitters, shimmers en niet te vergeten: flakies! Veel van deze deeltjes zijn holografisch, dat maakt de lak super leuk in het licht en in de zon. De lak deed me erg denken aan OPI My Private Jet (in dit artikel te zien) en ergens zijn er wel overeenkomsten, maar de hoeveelheid glitters en shimmers die er in 212-Sephora zitten zijn niet te vergelijken met My Private Jet. Ik vind het echt heel erg gaaf, vooral voor de herfst en de winter.


Dit is één laagje. Met dit laagje zag ik de glitters wel al heel erg goed, maar ik wist dat ik zeker drie laagjes nodig zou hebben om hem dekkend te krijgen. Hij is met een laagje niet heel dekkend en vrij streperig.


Dit zijn twee laagjes. Al een hele verbetering! Hij is nog heel licht streperig bij sommige nagels, maar het pigment en de dekking is al een stuk verbeterd. Ook komen er nog véél meer glitters bij. Like!


En dit zijn drie laagjes. Nu dekt hij compleet, zijn de glitters heel erg zichtbaar en ik vind het echt gaaf! Heel erg cool als er fel licht of zon op schijnt, zeker een aanrader dus. Op Ebay is hij wel te vinden, maar heel erg sporadisch. Maar mooi is het wel! Thanks Kel. Enjoy!

2 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.