-

 

Follow on Bloglovin

Content

donderdag 23 december 2010

Tutorial: Kerst look #1 - Groen met goud


Kerstlook 
#1: Groen met goud

Vandaag de volgende fototutorial voor jullie! Zoals gezegd 4 posts vandaag met verschillende kerstlooks. We beginnen met deze groen goud. 


Lees gauw verder voor de tutorial!



 We beginnen met een primer aanbrengen op je ogen. Ik gebruik vrijwel altijd Too Faced Shadow Insurance.

 Breng een witte basis aan over je bewegend ooglid - ik gebruikte NYX Jumbo Pencil in Milk. 

 Breng een gouden oogschaduw aan. Voor deze tutorial gebruikte ik mijn 120 palette van the Beauties Factory. Breng hem ook aan op je onderste wimperrand en in je binnenste ooghoek. 

 Breng daarna een groene oogschaduw in je crease - focus vooral daarop en blend de kleur een klein beetje naar boven en naar beneden uit. 

Breng een hele donkergroene of een zwarte kleur aan in je buitenste ooghoek om hem iets donkerder en smokey te krijgen - doe dit niet te zwaar, we willen de opvallende groen zichtbaar houden! 

 Maak je oog één geheel door de groen op je onderste wimperrand te plaatsen  en deze te blenden met het al opgebrachte goud. Je kan deze naar eigen wens donkerder maken door zwart aan te brengen. 

 Gebruik zwarte kohl eyeliner op je waterlijn om je look mooi donker te krijgen (ik gebruik Urban Decay 24/7 liner in Zero) en vloeibare eyeliner om winged eyeliner te zetten. Als je dit nog moeilijk vind heb ik een tutorial gemaakt over hoe ik mijn lijn zet en wat ik gebruik - kijk eens hier

 Dit kán als je het wilt - ik heb hier glitter eyeliner op mijn onderste wimperrand aangebracht. Je ziet het niet goed op de foto maar in het echt is het erg goed te zien. Hiervoor gebruikte ik Too Faced Starry Eyes.

Breng mascara aan en je look is klaar! Hier gebruikte ik Rimmel 123 mascara. 

3 reacties:

  1. Coolnessssss! Echt supermooi! (waarom kan ik het nieeeeet *snik-snik* T_T)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dta heb je heel mooi gedaan. Ik ben verliefd op de kleuren combinatie Ze komen goed met elkaar overeen en de textuur is gorgeous. Ook leuk dat je het stap voor stap met foto's uitlegt. Heel handig.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.