-

 

Follow on Bloglovin

Content

maandag 27 december 2010

Draagbare pin-up look

Vandaag een pin-up look. Met de feestdagen was ik erg druk dus ik heb geen tijd gehad voor het schrijven van een blogpost. 
Een pin-up look is vaak dikke eyeliner en rode lippen en de rest is egaal en flawless. Veel celebrities doen deze look, vooral Dita von Teese

Ik heb mijne wat draagbaarder gemaakt, zodat je deze gewoon overdag kan dragen! 






Wat ik heb gedaan is mijn gezicht egaal gemaakt met een lichte blush op zodat je niet teveel op je gezicht hebt. Daarna heb ik mijn oogleden ook helemaal egaal gemaakt met Painterly Paintpot en een mix van MAC's Tete-a-tint en Brulee. Ik heb heel licht nog Tete-a-tint aangebracht in mijn crease om diepte te maken end aarna heb ik eyeliner aangebracht met een wing die iets verder gaat dan normaal. Ik zou hem zelf nog verder kunnen doen, vind ik zelf heel mooi. 


Mijn lippen heb ik rood gemaakt met een mengeling van 2 lipsticks. Ik heb een sephora lippenstift potlood gebruikt, een rode, en een lipstick van Sephora, ook rood. Dit samen heb ik opgebracht en dan kreeg ik een hele mooie rode kleur die perfect bij mijn huidskleur past!

Ik vind hem erg draagbaar en leuk, en je bent heel snel klaar. Een aanrader voor iedereen! Natuurlijk kun je een andere kleur lippen doen als je dat wilt. 

3 reacties:

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.