-

 

Follow on Bloglovin

Content

zondag 19 december 2010

Lush kerstpakketje - Joy to the World

Van mijn stageplek heb ik een heel mooi kerstpakketje gekregen. Ze geven elk jaar kerstpakketjes weg van Lush! Een superlekkere winkel met van alles voor je lichaam, haar en voor in de bad/douche of om jezelf gewoon even te verwennen. 



Wil je weten wat er allemaal in zit? Lees dan gauw verder.


Dit pakket is een pakketje speciaal voor de feestdagen. Naast deze heeft Lush in december nog heel erg veel meer pakketjes, omdat het natuurlijk een onwijs leuk cadeau om te geven is. Niet alleen het pakketje is leuk om te zien, de inhoud is ook super lekker.


 Zie je hoe leuk het is ingepakt?


Lush pakketten hebben altijd een kaartje aan de bovenkant, waar je op kan zien wat er in zit en hoeveel. Hier zie je dus wat er in mijn pakketje zat en wat Lush er over zegt. 

Als je je pakje openmaakt zie je het volgende. 


 Je vind een boekje met een soort Lush catalogus, hierin kan je alle producten van Lush zien. Op de achterkant staat nog een coupon voor 10% korting in de winkel!


Het pakketje is gevuld met deze dingetjes, een soort van schuimvulling. Leuk aan deze is dat je ze altijd kan gebruiken voor een ander cadeautje, maar je kan er ook figuurtjes van maken. Als je deze namelijk nat maakt aan een kant, dan kan je ze aan elkaar plakken.

Wat zat erin?

Glögg! Een kruidige douchegel die je lekker warm maakt. Hij ruikt heel sterk naar kaneel en andere kruiden, maar de kaneel springt er echt uit. Ook ruik je de kruidnagel goed en wat vleugjes sinaasappel. Een heerlijke showergel!

Dit is Snow Globe zeep, een blauwe zeep met hele leuke witte rondjes erin verwerkt. Hij ruikt heel fris, citroenig. Het is een zeep die je lekker wakker maakt door de frisse geur en ik vind hem heel erg lekker ruiken. 

Dit is Snow Globe, een creamy witte zeep gebaseerd en gemaakt met amandelen. De geur van Snow Globe hangt er sterk overheen omdat ze niet apart verpakt in de doos zaten, en naast elkaar stonden. Maar je ruikt het romige amandelgeurtje wel goed. 

Dit is een Sugar Scrub, eentje die ik al eerder heb gehad en errug fijn vindt! Het is een scrub bedoeld voor de billetjes, tegen cellulitis. Je huid wordt er superzacht van, maar je moet wel voorzichtig doen want het is een best harde scrub. Gewoon zachtjes rondjes wrijven bij je bovenbenen en dan zou alles goed moeten komen. Hierin zit venkel, gember en lavendel, maar hij ruikt erg kruidig naar dennen!

Ik ben hier erg blij mee en vind het erg gul van mijn stageplek dat ik zo'n pakketje mocht hebben. Ik ga zeker alles gebruiken!

5 reacties:

  1. Ah was hier al benieuwd naar, super leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fantastisch dat ze gewoon Lush in het kerstpakket hebben! Had ik maar zo'n baan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk.
    Ik wil ook zo'n pakketje.
    Misschien maar eens even op de webshop kijken.
    Leuke dingen.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah... Snow Cake, mijn lievelingszeep, jammer dat het bijna op is =)) Leuk pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.