-

 

Follow on Bloglovin

Content

maandag 20 december 2010

MAC stash series: Lipsticks part 1

Mijn favoriete merk is MAC. Nou heb ik niet zo'n grote stash als je ziet bij grote beautyblogs of youtubers, maar ik vind dat ik een aardige stash heb! Komende 2 dagen laat ik jullie de lipsticks die ik heb zien. 
Ik doe ze in twee posts, zodat ik wat dieper op de kleuren in kan gaan.


Lees gauw verder om swatches en foto's van de eerste vijf te zien. 


Ik heb nu 11 lipsticks, maar de 11e is een dubbele van eentje die ik al heb. Mijn favoriete lipstick is namelijk Surprise Me, een lipstick die uitkwam bij de Magic, Mirth and Mischief holiday collectie van 2009. 


Hier zie je de vijf van vandaag. Deze zitten allemaal een beetje in dezelfde genre qua kleuren. Op de foto lijken ze allemaal hetzelfde, maar op je lippen is het allemaal heel erg anders. 
Je ziet hier Drive Me Wild, Surprise Me, Crosswires, On Hold en Viva Glam Cyndi. Het zijn allemaal koraalrode kleurtjes, de een wat donkerder dan de andere. Op de volgende foto zie je swatches, waarna ik er wat dieper op inga. 


Drive Me Wild is uitgekomen bij de Fabulous Felines collectie. Dit is een donkere koraalkleurige lipstick met een gouden shimmer. Hij is op je lippen wat bronziger, heel erg mooi voor als je een bronzed look doet of met een rustige look. De finish is cremesheen.
Surprise Me is mijn favoriete lipstick. Hij is heel erg 'nude' voor mij en omdat het een lustre finish is brengt hij heel fijn aan, hij voelt heel romig aan, maar brengt een kleur aan die best wel sheer is, en hij is super mooi bij mij.
Crosswires is een felle koraalkleurige lipstick. Deze is heel erg mooi dekkend op de lippen en staat heel erg mooi bij mijn huidskleur. Hij is best wel fel, maar je kan hem ook lichter maken door hem licht op je lippen te deppen. 
On Hold heb ik nog niet zo lang. Dit is een mooie dekkende lipstick die meer naar het rood neigt op je lippen. Deze is heel erg mooi bij een zogenaamde "pin-up look", hij is wat subtieler fel rood gecombineerd met koraal.
Viva Glam Cyndi is een kleur die ook heel erg mooi is, een koraalrood wederom, maar op je lippen is hij veel meer richting het koraalkleurige omdat het een lustre finish is, dus je krijgt minder dekking, maar ik vind dat zelf heel mooi omdat je hem dan met meer kan combineren!

Morgen post ik de rest! :) 

3 reacties:

  1. Oeeee, "Surprize me" ziet er echt heel leuk uit!
    "We want more! We want more!" =))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes! Uit het rijtje is Surprise me ook mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh, wat ben jij toch weer gezegend met die mooie kleuren. Ik ben er weg van.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.