-

 

Follow on Bloglovin

Content

woensdag 22 december 2010

Random Ramble 22/12/2010: Kerstlooks, kerstshopping, London, Eyeko

Zo.. Vandaag niet alleen een beauty ramble maar ook nog wat geklets over kerst en dergelijke. Ook kondig ik aan: morgen is het donderdag 23 december en zal ik  4 posts plaatsen met 4 verschillende kerstlooks.
Ik wilde er vandaag 2 doen maar ik heb de foto's vandaag niet tot mijn beschikking dus moet ik het morgen doen. Ik heb voor ieder wat wils gemaakt, dus daar kunnen jullie in ieder geval naar uitkijken. 


Ik heb deze maand al superveel geld uit gegeven aan kerstcadeautjes voor familie. Ik vind het erg leuk om te shoppen voor anderen, alleen vind mijn portemonnee het minder leuk. Maar ik hoop dat ze mijn cadeautjes leuk vinden.. Ik vraag me toch af hoe het kan dat ik over mijn budget ga! Dan kom je dát weer tegen voor iemand en dan denk je leuk van "Nou, dat kan ik wel meenemen.." En voor je het weet zit je heel erg ver over je afgesproken budget. En ach, jammer dan. Ik vind het nou eenmaal leuk om cadeautjes te kopen voor anderen!


Nu over naar het verhaal over mijn weekendje Londen


Dit ging, helaas, niet door. Door de zware sneeuwval in Europa en vooral in Londen konden we niet vliegen. Ik baalde zo erg! Ik wilde heel graag weg, keek al maanden uit naar dit weekend en dan moet er juist dít weekend zoveel vallen! Nu hebben we gelukkig met het reisbureau afgesproken dat we 7 tot 10 januari gaan - en mooi is dat we dan vroeg vliegen! Dan hebben we een extra dagje. 

Ik ga vrijdag naar Amsterdam met een heel goed vriendinnetje van mij, Paula, en ik hoop bij MAC nog even die smokey pigments te scoren van de Tartan Tale collectie. Ik hou jullie op de hoogte.



Nog even snel random: ik heb een bestelling gedaan bij Eyeko! Ik heb 2 nagellakjes besteld. Als je daar ook wilt bestellen vul dan de code E13178 in voor iets leuks bij je bestelling. Ik krijg dan een kleine commissie als ambassador. 

4 reacties:

  1. jongeeee ik heb mn blog verplaats naar blogspot!
    Dus: www.PaulaChasingDreams.blogspot.com
    Haha, maareh leuk post weer! You rock :)
    SEE YOU FRIDAY BABE.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij gaat zo'n leuk weekend hebben. Heel leuk.
    Ik wil ook nog eens naar london.
    Maar ik ben benieuwd naar de lakjes.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier in London!
    Balen dat het niet doorging zeg.. :(

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.