-

 

Follow on Bloglovin

Content

vrijdag 17 augustus 2012

Most worn things - Summer 2012

Deze tag heb ik al een aantal keer langs zien komen op Youtube. Nu zag ik hem ook bij Kelly, en ze heeft me geïnspireerd om mijn eigen Most Worn Things te schrijven! Ik heb er mijn eigen twist aan gegeven, ik heb bijvoorbeeld de nagellak vervangen door blush omdat ik deze zomer niet eens zoveel nagellak heb gedragen.

Most worn clothing item


Het shirt dat ik zeker het meeste heb gedragen deze zomer is deze mouwloze witte blouse van Primark. Het is een licht doorschijnende blouse die heel erg lekker zit, erg luchtig aanvoelt en heel mooi valt. Ik draag voornamelijk gouden sieraden en accessoires, dus de gouden knoopjes erop zijn ideaal voor de rest van mijn outfits. Tops als deze staan leuk met jeans, shorts, rokjes.. Eigenlijk met alles. Deze kostte €11 en heb ik laatst nog zien hangen bij Primark.


 Most worn earrings


Deze gouden knopjes zijn van de River Island en zijn in de vorm van een soort van gevouwen knoopjes. Ze zijn van de goedkopere accessoires lijn van de River Island die je tegenwoordig hebt, ik heb deze knopjes gekocht voor €3! Ze passen overal bij en maken je outfit net even af.

Most worn lip product


In de zomer vind ik het niet altijd fijn om lipstick of lipgloss te dragen, vooral als het warm is. Ik moet dan altijd opletten of de kleur niet uitloopt, vooral bij leuke felle kleurtjes. Dus ik draag graaaaag lippenbalsem. Mijn favoriete lipproduct van deze zomer zijn de MAC Tendertones die ik heb gekocht een paar maanden terug. Dit is de kleur Purring, een koraal-oranje kleur waarvan je de kleur licht op je lippen ziet. Zó fijn. Ruikt zó lekker!

Most worn shoes


Als het lekker weer is draag ik het liefst mijn flip-flops van Dupé. deze flipflops zijn niet te koop in Nederland voor zover ik weet - mijn vader had vorig jaar terug een paar gekocht bij een schoenenwinkel in Haarlem, en ik vond ze zo fijn dat ik ze ook wilde, maar nergens meer te vinden. Ik heb ze besteld bij een Duitse webshop waar je ook Havaianas kan kopen. Ze kostten volgens mij €10, en op de achterkant bij je hiel, zit een gel-pad. Dit maakt ze ontzettend comfortabel om in te lopen en ze voelen wat zwaarder aan. Ik vind ze erg fijn, fijner dan mijn Havaianas!

Most worn blush


De blush die ik het meeste heb gedragen deze zomer is een echte eyecatcher - MAC Ring Of Saturn, van de Heavenly Creatures collectie. Ik weet het, die is nog niet zo lang geleden uitgekomen. Maar sinds ik deze blush heb aangeschaft heb ik hem bijna elke dag gedragen. Hij is prachtig, voelt fijn aan bij het opbrengen en is ook gewoon leuk om naar te kijken. 

Most worn hair product


Sinds een paar maanden gebruik ik deze tester van John Frieda. Het is het alom bekende Frizz-Ease serum. Ik kwam de tester tegen voor €1,50 bij de Kruidvat en was er erg nieuwsgierig naar. Omdat de fullsize rond de €13 kost, wilde ik eerst kijken of ik hem fijn vond. En wat vind ik hem fijn. Hij maakt mijn haar super zacht, helpt erg goed bij het pluizen en mijn haar voelt gewoon veel fijner aan. Ik kan ook beter werken met mijn haar als ik het krul of stijl. Omdat ik nog meer anti-pluis kan gebruiken wil ik eigenlijk de sterkere versie hebben. Dit is de originele formule, maar je hebt ook nog een sterkere formule. 

Most worn perfume


Een paar jaar terug kreeg ik deze geur als cadeau. Sinds toen ben ik er verliefd op. Het is een hele simpele, vrij goedkope geur, maar hij ruikt echt heerlijk. Deze geur is typisch mij en ook erg herkenbaar voor bekenden. Ik draag deze al een aantal jaar elke dag en af en toe wissel ik af met andere geuren, maar deze blijft mijn favoriet. Dit is dan ook al mijn 3e flesje, na één 40ml en nog een 100ml opgemaakt te hebben...

Most worn handbag


Deze tas draag ik sinds vorig jaar ook al bijna elke dag. Het is een zwarte leren tas van de Mango, met een quilted buitenkant en gouden hardware (die al een beetje aangetast is). Hij is de perfecte grootte, de kwaliteit is super en hij heeft ook een crossbody-strap, zodat ik hem ook makkelijker over mijn schouder kan dragen. Er past meer in dan mensen denken en hij heeft die makkelijke, simpele look waar ik wel van hou. I love this bag!

Dit was mijn Most Worn Things tag voor de zomer! Ik ben benieuwd of deze dingen in de winter veranderen, dus in de winter zal ik er vast nog een doen. Neem de tag over, dat vind ik leuk om te lezen! Enjoy.

1 reacties:

  1. Super leuke producten! Ik wil deze tag ook ooit nog eens doen :) Ben benieuwd naar de winter dingen! De blush is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.