-

 

Follow on Bloglovin

Content

zondag 19 augustus 2012

Youtube Faves: Beauty


Youtube neemt om eerlijk te zijn een gróót deel van mijn dag in. 's Ochtends kijk ik Youtube filmpjes, 's middags en vaak voor het slapen gaan zet ik nog even snel een filmpje aan. Ook kijk ik graag tijdens het eten naar mijn favoriete Youtubers. In dit artikel zet ik mijn favorieten op een rijtje qua beauty in no particular order!

Beauty

Amarixe
Dit kanaal wordt beheerd door Allison. Ze is Amerikaans en ik vind haar ontzettend leuk, spontaan en sympathiek. Op haar kanaal zet ze een mix van allerlei verschillende videos, wat ik erg leuk vind. Ook volg ik haar vlog-kanaal (allisonvlogs). Ik vind haar een van de leukste beautymeiden op Youtube. 



AndreasChoice
Andrea is naast ontzettend prachtig ook nog eens grappig en artistiek. Ze doet heel veel leuke DIY's (Do It Yourself) en heeft hele leuke, goede tips. Dit maakt haar voor mij leuk om naar te kijken, want bij haar videos heb ik het idee dat ik er echt wat van op kan steken. (Net als deze DIY galaxy shorts - hoe vet.)


FleurdeForce
Fleur is een Brits meisje, een van de weinige Britse meiden die ik volg. Ze is erg oprecht en is heel erg loyaal naar haar kanaal. Dit laat ze ook zien in haar video's. Veel van haar video's hebben veel bruikbare informatie en zijn ook leuk om te kijken - iets wat ik belangrijk vind. Ze heeft vaak een mix van beauty en fashion op haar kanaal, dat is eens iets anders dan alleen maar beauty. 


Itsjudytime
Judy wil ik geen meisje meer noemen, maar een vrouw. Ze is ook net zwanger van haar eerste kind (ze vlogt ook op Itsjudyslife, ook heel leuk om te zien). Op haar beautychannel doet ze voornamelijk tutorials van haar en make-up, maar ze doet ook erg veel first impressions.


Pixiwoo
Het kanaal van Pixiwoo wordt beheerd door twee zussen, Nic en Sam. Zij zijn beiden allebei heel erg getalenteerd en geven ook cursussen en lessen wat betreft visagie. Zij hebben het Pixiwoo kanaal al een hele tijd en doen voornamelijk tutorials van looks die ze tegenkomen in tijdschriften of foto's van celebrities. Ik vind hun looks altijd prachtig (check alleen al de thumbnail van deze video!)



MakeupbyTiffanyD
Tiffany is één van de eerste beauty meiden waar ik me op abonneerde toen mijn Youtube obsessie begon. Ze deed destijds heel veel tutorials, nu doet ze ook veel hauls, reviews en andere informatieve videos. Ze is heel erg nuchter, kan soms erg grappig uit de hoek komen en weet vaak waar ze het over heeft. Haar hauls zijn voor mij vaak prachtig omdat ze van natuurlijke make-up houdt, dus in haar aankoopjes kan ik me vaak wel vinden.


LisaEldridgedotcom
Lisa is een professionele MUA (makeup artist) die erg groot is in het wereldje. Ze doet shoots voor verschillende fashion magazines, denk Vogue, Elle, maar doet ook de visagie van veel celebrities voor events of shoots. Ze deelt op haar Youtube kanaal haar kennis met haar kijkers, doet veel tutorials, maar behandeld in haar filmpjes ook de beauty trends van het moment. Ik heb al veel leuke tips van haar geleerd. Zij is een van de beautyvrouwen waar ik écht nieuwe dingen van leer.



Naast al deze prachtige vrouwen heb ik nog veel meer kanalen die ik volg. Maar omdat ik de top wilde beschrijven, heb ik deze zeven kanalen gekozen. Dit is op het moment mijn favoriete selectie. In de komende periode verschijnen er nog twee andere artikelen wat betreft Youtube: mijn favorieten in lifestyle, dus comedy, muziek en andere onderwerpen, en favorieten wat betreft eten! Ik kijk veel kookfilmpjes en heb een aantal favorieten die ik graag wil delen.
Enjoy!












3 reacties:

  1. Ik ken eigenlijk alleen pixiwoo en itsjudytime. Ga de rest snel eens bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De meeste van je lijst ken ik wel van een keer te zien, maar niet dat ik ze volg. Ze zijn wel allemaal getalenteerd, vooral Pixiwoo en Lisa Eldridge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allemaal leuk. Kende er al een paar.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Search

Mogelijk gemaakt door Blogger.